Nie przegap żadnego wydarzenia! Ściągnij aplikację Sport.pl LIVE na Androida!
Eccelstone podpisał ostatnio kontrakt z producentem ekskluzywnych zegarków Rolex i szuka kolejnych partnerów. Jak twierdzi Mikołaj Sokół , wśród kandydatów może być polska marka wódki "Belvedere". Wprawdzie Bernie Ecclestone wyrażał się na łamach "The Telegraph" dość ogólnikowo, mówiąc że przygląda się "operatorom telefonicznym i producentom wódki", ale przecieki donoszą, że chodzi o francuski koncern LVMH, który produkuje w Polsce luksusową wódkę "Belvedere". Sokół podkreśla, że prezes LVMH Charles Gibb zaprzeczył, jakoby prowadzone były jakiekolwiek negocjacje z F1, jednak takie zaprzeczanie jest na porządku dziennym "w świecie Formuły i wielkiego biznesu". Jeśli podpisanie umowy dojdzie do skutku, "Belvedere" będzie drugą polską marką wódki widoczną podczas zawodów F1. W 1978 roku podczas GP Monako na banerach wokół toru można było zobaczyć reklamę "Wyborowej".
Koszt takiego partnerstwa, dającego prawo do umieszczania reklam wokół toru, to około 15 milionów dolarów rocznie - dużo mniej niż kosztuje tytularny sponsoring czołowego teamu F1.