Polska firma 4F została sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

Znany polski producent odzieży sportowej, firma 4F została nowym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Polska firma podpisała czteroletni kontrakt, który potrwa do sezonu 2021/2022.

Polska firma 4F została najważniejszym sponsorem w Turnieju Czterech Skoczni. 4F zastąpiło na tym miejscu firmę Audi, której wygasła trzyletnia umowa. Oznacza to, że logo polskiej firmy będzie pojawiało się na wszystkich skoczniach turnieju i zostanie bardzo dobrze wyeksponowane.

Umowa mówi, że logo polskiej firmy zostanie wkomponowane w oficjalne logo Turnieju Czterech Skoczni. Dodatkowo polski producent będzie pojawią się na tablicach LED przy wieży trenerskiej, na ściance obecnej za belką startową, a także na podgrzewanym balonie znajdującym się na dole obiektów.

Logo naszej firmy będzie obecne także na numerach startowych w Bischofshofen oraz na ściance, przy której będą wręczane nagrody. 

- Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie - mówi FIS.ski Igor Klaja, prezes zarządu 4F.

Firma 4F jest obecna w polskich w skokach od sezonu 2007/2008, gdy została oficjalnym partnerem polskiego związku narciarskiego. 4F jest także odpowiedzialne za ubiór polskiej reprezentacji na igrzyskach olimpijskich, a w pierwszym poważnym sprawdzianem były igrzyska w Vancouver w 2011 roku.

Skoki narciarskie. Skoczkowie na podium igrzysk olimpijskich w Pjongczangu w 2018 r. Skoki narciarskie. Skoczkowie na podium igrzysk olimpijskich w Pjongczangu w 2018 r. Fot. Kuba Atys / Agencja Wyborcza.pl

W czasie ostatnich igrzysk w Pjongczangu w strojach 4F występowali sportowcy z Grecji Chorwacji Łotwy czy Serbii, a także Polski.

- Infront jest bardzo zadowolony i dumny z tego, że może przedstawić 4F, jako nowego sponsora Turnieju Czterech Skoczni. 4F i Turniej Czterech Skoczni pasują do siebie nie tylko z nazwy. Będzie starali się dobrze współpracować - mówi Michael Witta, dyrektor zarządzający Infront Austria

DLOKR DLOKR Fot. Marek Podmokły / Agencja Wyborcza.pl

Reklama w czasie Turnieju Czterech Skoczni to bardzo dobra decyzja nie tylko pod względem ekspansji na zachodnie rynki, ale także dobra decyzja pod kątem polskiego rynku. Według oficjalnych informacji, łączna widownia ostatniego TCS wyniosła 74 miliony, z czego ponad jedna trzecia pochodziła z naszego kraju.  

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.