Grand Press Digital to nagroda przyznawana za wykazanie się innowacyjnym podejściem w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej. Nominowanych wybrała redakcja magazynu „Press” po zasięgnięciu opinii 32 specjalistów od mediów cyfrowych, przedstawicieli wydawców, nadawców, firm badawczych, start-upów i agencji interaktywnych.
Wśród nominowanych znaleźli się Onet, Polska Press Grupa, Weszło i Sport.pl. Sport.pl został doceniony za "rozmach w multimedialnym relacjonowaniu Mundialu 2018". - Redakcja wykorzystała możliwości digitalu (wideo, media społecznościowe, relacje na żywo), utrzymując tempo i energię przekazów do ostatnich dni mistrzostw. Relacje i ekskluzywne materiały z imprezy dopełniało wykorzystanie social mediów (Facebook, Instagram) i materiały wideo przygotowywane w Warszawie. Przy redakcji Sport.pl powstało studio do prowadzenia meczowych wideoanaliz poprzez Facebook Live. Do obsługi mundialu wykorzystano zarówno stronę główną Sport.pl, jak i Gazeta.pl, facebookowy fanpage Sport.pl, aplikację Sport.pl LIVE i nową stronę mobilną m.Sport.pl - czytamy w uzasadnieniu nominacji.
Zwycięzcę wyłoni redakcja "Press", a laureat otrzyma czek na 10 tysięcy złotych.