Sport.pl

"Dobrze wiesz. Możesz obstawiać"

STS - największy bukmacher w Polsce - ruszył z nową kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać". Kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu.

Teaserowa cześć kampanii ruszyła 13 września br. Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. Stąd w najnowszej kampanii reklamowej kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. To właśnie za sprawą swojej wiedzy mogą cieszyć się z wygranych. STS natomiast, dzięki bonusom i promocjom oraz nowoczesnej aplikacji, zapewnia graczom możliwość sprawdzenia się. Co więcej przybliża im – cieszącą się coraz większą popularnością – formę rozrywki, jaką są zakłady sportowe – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który rozpoczął emitowanie spotów w telewizji. Do tej pory zrealizował już szereg kampanii, w których informował m.in. o sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej, polskich klubów sportowych czy wspierał rozwój kanału online.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń. W ramach kampanii powstały dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała chromaPRO, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki.

  • Spot nr 1 możecie obejrzeć TUTAJ
  • Spot nr 2 możecie obejrzeć TUTAJ

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa, KSW czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu, m.in. x-kom AGO. Więcej informacji na www.sts.pl