W bolidzie Tyrrell Cosworth dwa mistrzostwa świata wywalczył Jackie Stewart (1971, 1973), a sam zespół zdobył mistrzostwo konstruktorów w 1971 r.
Pod koniec lat dziewięćdziesiątych ekipa została przejęta przez koncern British American Tobacco. Od 2000 r. British American Racing rozpoczął współpracę z Hondą, która początkowo była jedynie dostawcą silników. W 2004 r. stajnia BAR sięgnęła szczytów swoich możliwości, zajmując 2. miejsce w tabeli konstruktorów. Honda do 2006 r. wykupiła BAR ale pod koniec 2008 r. japoński koncern ogłosił szokującą wiadomość o natychmiastowym wycofaniu się z wyścigów Grand Prix.
Walkę o przetrwanie teamu podjęli jego szefowie Ross Brawn i Nick Fry. Ostatecznie ten pierwszy wykupił całą ekipę z jej doskonałym zapleczem (m. in. dwa tunele aerodynamiczne) i przemianował ją na Brawn GP. Chyba nikt się nie spodziewał, że Brawn GP może być w sezonie 2009 bezkonkurencyjny. A jednak - team z wynikiem 172 pkt wygrał klasyfikację konstruktorów, a Jenson Button został indywidualnym mistrzem świata. Jeśli dorzucić do tego trzecie miejsce Rubensa Barrichello, to śmiało można powiedzieć, że "beniaminek" zdominował świat F1.
W sezonie 2010 w składzie Brawn GP pozostanie Jenson Button. Nie wiadomo jednak, kto znajdzie się u jego boku - Rubens Barrichello przechodzi do Williamsa.
Więcej o teamie Brawn GP - czytaj na f1.pl ?