Prawie co dziesiąty kibic nosi na swoim trykocie nazwisko argentyńskiego pomocnika (dokładnie 9,59 procent). Di Maria kosztował Manchester United w lecie zeszłego roku 59,7 milionów funtów. By zarobić taką kwotę wyłącznie na koszulkach, należałoby sprzedać ich aż 965 tysięcy.
Drugie miejsce zajął Alexis Sanchez z Arsenalu (3,8 proc.), a trzecie Diego Costa z Chelsea (2,27 proc.). Bardzo dobry wynik jak na bramkarza osiągnął czwarty w tym zestawieniu David De Gea z Manchesteru United (2,16 proc.). To "Czerwone Diabły" zdecydowanie dominują w tym zestawieniu, w czołowej dziesiątce znajduje się aż pięciu ich piłkarzy. Z ekipy mistrza kraju, Manchesteru City, najpopularniejszy jest Sergio Aguero (1,46 proc. i 9. miejsce). Obrońcy nie są zbyt popularni wśród kibiców. Najlepszy spośród nich Luke Shaw zajął dopiero 38. miejsce.
"Sports Direct" w opracowaniu swojego raportu zwróciło uwagę na wypowiedź Florentino Pereza - prezydenta Realu Madryt - sprzed kilku lat, gdy stwierdził, że "gdy przyszedł Beckham, zaczęliśmy zarabiać 45 mln euro rocznie zamiast 7 mln". Chodziło o lepsze umowy sponsorskie, co bezpośrednio wiąże się ze sprzedażą koszulek. Więcej o koszulkowym biznesie w sporcie i dlaczego jego wpływ jest przeceniany przeczytasz w tym tekście.
Chińskie szkoły budują piłkarską potęgę [ZDJĘCIA]
RMANU86: Manchester United - koszulka Nike
w okazje.info