Kompania Piwowarska zostanie sponsorem piłkarzy Jagiellonii Białystok

Kompania Piwowarska, właściciel m.in. browaru Dojlidy oraz marki Lech Premium Sport, będzie sponsorem drugoligowych piłkarzy Jagiellonii Białystok

Umowę podpisał na razie tylko prezes SSA Jagiellonia Białystok Lech Rutkowski.

- Teraz pojedzie do Poznania, gdzie podpiszą ją władze Kampanii - tłumaczy prezes Jagiellonii. - Umowa została zawarta od 15 listopada do końca sezonu drugiej ligi, czyli 30 czerwca. Dzięki niej co miesiąc na nasze konto wpływać będzie określona kwota pieniędzy, w zamian na stadionie pojawią się reklamy firmy, jej logo trafi także na koszulki naszych piłkarzy.

Władze mają powody do dumy, bo poznańska firma do tej pory wspierała jedynie kluby z ekstraklasy: m.in.: Lecha Poznań, Wisłę Kraków czy Górnika Łęczna. Podpisanie umowy sponsorskiej z drugoligowcem to wyjątek od tej reguły.

Nikt z władz klubu nie chciał wczoraj powiedzieć, na jaką kwotę będzie opiewać umowa.

- Mogę zdradzić, że będzie to znaczący wkład w budżecie klubu - dodaje Rutkowski. - Rozmowy trwały długo. Rozpocząłem je z Dojlidami, które wchodzą w skład Kampanii Piwowarskiej. Spory wkład jej podpisanie mają nasi udziałowcy, a głównie prezes BOS Piotr Laskowski. Mogę obiecać, że szykujemy następne niespodzianki, związane nie tylko ze sponsorami, ale także ze zmianami organizacyjnymi w klubie.

- Będzie lepiej dla Jagiellonii, jeśli nie ujawnimy kwot - wtóruje Wojciech Strzałkowski, prezes MTC, jeden z udziałowców Jagiellonii. - Przykład Kampanii może nam tylko przysporzyć kolejnych sponsorów. Zależy nam, aby klub jak najszybciej stanął na nogi.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.