Lech Premium z Wisłą na dobre i na złe

Piwosze będą sponsorować budowę wiślackiego boiska ze sztuczną murawą - to efekt umowy sponsorskiej Wisły z Lech Premium, marką Kompanii Piwowarskiej SA.

Lech Premium współpracuje z Wisłą od trzech lat. Do tej pory był jednak tylko zwykłym reklamodawcą. Ostatnio podpisał jednak działającą wstecz (od początku sezonu) roczną umowę sponsorską z "Białą Gwiazdą". Sponsorem generalnym klubu z ul. Reymonta pozostaje Era, jednak Lech Premium ma tzw. wyłączność branżową (Wisła nie może się już związać z producentem innej marki piwa). Lech Premium ma prawo wykorzystywania loga Wisły i wizerunku drużyny w celach promocyjnych, a także organizowania dwóch meczów sponsorowanych w jednej rundzie.

- Jesteśmy z Wisłą na dobre i na złe. Nieważne, czy wygrywa, czy przegrywa - zapewniał wczoraj Bartosz Dobrzyński z Lech Premium. Na to prezes Wisły SSA Bogdan Basałaj stwierdził, że współpraca z piwną marką to kolejny etap realizacji planów, "aby klub był postrzegany jako sprawnie zarządzane przedsiębiorstwo".

Kompania Piwowarska wspomoże budowę zaplecza treningowego Wisły. Od środy do 4 grudnia pięć groszy z każdej butelki bądź puszki piwa sprzedanej w Małopolsce powędruje do kasy Wisły SSA. - Pieniądze zainwestujemy w sztuczne boisko, którego budowa ruszy w marcu - obiecał Bogdan Basałaj. Boisko ze sztuczną nawierzchnią kosztuje 2,7 mln zł. Przeprowadzona niedawno podobna akcja w Wielkopolsce przyniosła Lechowi Poznań 100 tys. zł na budowę dodatkowej trybuny.

Wisła, jak dotychczas, zarobi też na reklamach browaru rozwieszanych na bandzie stadionu.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.