Żużel. Jest nowy termin meczu Betard Sparty Wrocław z ROW Rybnik w Poznaniu

Przełożony mecz pierwszej kolejki żużlowej ekstraligi pomiędzy Betard Spartą Wrocław a ROW Rybnik odbędzie się 19 czerwca na stadionie w Poznaniu.

Spotkanie pierwotnie miało odbyć się w minioną niedzielę, ale zostało odwołane z powodu złych warunków atmosferycznych. W niedzielę w stolicy Wielkopolski od rana padał deszcz i choć popołudniu pogoda się poprawiła, to mimo zapewnień organizatorów, zawodów nie udało się rozegrać. Tor nie nadawał się bowiem do jazdy, dlatego sędzia w porozumieniu z obiema drużynami odwołał spotkanie.

Sparta Wrocław i PSŻ Poznań wspólnie wystosowały komunikat do czterech tysięcy kibiców, którzy pofatygowali się na golęciński stadion, by obejrzeć pierwszy w historii Poznania mecz żużlowej ekstraligi: "Jeszcze raz chcielibyśmy podziękować za to, że byliście wczoraj z nami na poznańskim Golęcinie. Do ostatniej minuty robiliśmy wszystko, by godnie zainaugurować sezon 2016 w PGE Ekstralidze meczem z ROW Rybnik. Przegraliśmy z pogodą. Pomimo ogromnych starań całego sztabu ludzi i walki z czasem, sędzia podjął decyzję o odwołaniu zawodów w trosce o bezpieczeństwo zawodników. Liczymy na Wasze zrozumienie i na to, że będziecie z nami na kolejnym meczu w ramach PGE Ekstraligi (Betard Sparta Wrocław - Stal Gorzów), który odbędzie się w dniu 1 maja o godz 16:45 na stadionie na Golęcinie" - czytamy w komunikacie.

Kluby poinformowały ponadto, że bilety kupione przez kibiców na mecz z ROW Rybnik będą obowiązywały na najbliższym meczu ze Stalą Gorzów, 1 maja. Wejściówki nabyte w kasach przy stadionie, trzeba będzie jednak w dniu meczu bezpłatnie wymienić na nowe. Karty wstępu kupione przez internet zostaną zaktualizowane automatycznie, ale trzeba je będzie ponownie wydrukować po 24-tym kwietnia.

Kibice, którzy chcą jednak zwrócić bilety, mogą to zrobić do 22 kwietnia. Wejściówki nabyte w kasach można zwracać w siedzibach PSŻ Poznań oraz Sparty Wrocław. Podstawą zwrotu jest bilet wraz z paragonem fiskalnym. Aby zwrócić bilety kupione przez internet należy wysłać e-mail na adres bilety@wts.pl z numerem biletu i numerem transakcji lub numerem biletu i numerem pesel posiadacza biletu. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego dokonano zakupu.

Więcej o:
Copyright © Agora SA