Lech Poznań z nowym sponsorem. Czy po sezonie jego logo trafi na koszulki "Kolejorza"

Firma Lyoness została sponsorem premium Lecha Poznań. Prezes Karol Klimczak zapowiada, że trwają rozmowy w związku z umieszczeniem loga firmy na przedzie koszulek "Kolejorza". - Mamy wstępnie porozumienie - zdradza Klimczak.

Lyoness to międzynarodowa wspólnota zakupowa działająca głównie w oparciu o program lojalnościowy. Firma działa obecnie w 46 krajach na wszystkich kontynentach, a z jej programów korzysta ponad 5 milionów klientów. Teraz Lyoness dynamicznie wchodzi na polski rynek piłkarski - firma związała się umowami sponsorskimi z Lechem Poznań, Legią Warszawa i Lechią Gdańsk. - Chcemy działać wspólnie z wszystkimi klubami na literę "L" - żartuje członek zarządu Lyoness Poland, Rafał Pięta.

Lech w porozumieniu z nowym sponsorem opracował program lojalnościowy, który umożliwi zwrot pieniędzy kibicom Lecha z zakupionych towarów. Ponadto 1% z wartości zrealizowanych zakupów u partnerów handlowych Lyoness będzie przeznaczanych na akademię "Kolejorza". - Jakość i marka akademii była podstawowym elementem, który skłonił Lyoness do współpracy z nami - zapewnia prezes Lecha, Karol Klimczak.

Umowa między Lyoness a Lechem została podpisana na najbliższe trzy lata. - To dobra oferta. Zarówno jeśli chodzi o czas jej trwania, ale i pieniądze i współprace marketingową. Zaczerpnęliśmy języka w Rapidzie Wiedeń, z który Lyoness współpracuje, i wiemy, że możemy się od naszego partnera wiele nauczyć jeśli chodzi o komunikacje - mówi prezes "Kolejorza".

Karol Klimczak zdradził też, że umowa między Lechem a Lyoness może zostać rozszerzona. - Mamy wstępnie porozumienie co do tego, że Lyoness wejdzie na centralne miejsce na naszych koszulkach. Do 30 czerwca będziemy prowadzić rozmowy - tłumaczy prezes. Obecnie strategicznym sponsorem "Kolejorza" jest firma bukmacherska STS. Słowa Klimczaka o możliwej zmianie loga firmy, które znajdzie się na przedzie koszulek piłkarzy Lecha, skomentował prezes Star-Typ Sport Mateusz Juroszek:

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.