Marka ta będzie współpracowała z Lechem Poznań przez najbliższe trzy lata - umowa została podpisana do 2018 roku. - Lech Poznań to jedna z najbardziej utytułowanych drużyn w polskiej piłce nożnej. Siedmiokrotny mistrz Polski i pięciokrotny zdobywca Pucharu Polski z kilkumilionową rzeszą kibiców jest naturalnym z punktu widzenia Lyoness partnerem do współpracy sponsorskiej - wyjaśnia przyczyny Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. - Poza tym motto "Mocni Razem" jest bardzo bliskie naszego firmowego sloganu "Together we are strong".
Wraz z początkiem rundy wiosennej marka Lyoness zastąpi na rękawku koszulek piłkarzy Lecha firmę Fogo, która nadal pozostaje sponsorem premium Kolejorza. Nowy sponsor przygotował też dla fanów Lecha projekt. W jego ramach każdy posiadacz karty członkowskiej Lyoness będzie tym samym dzięki niej przeznaczał 1 procent każdej transakcji na potrzeby Akademii Lecha Poznań.
W programie Lyoness dzisiaj bierze udział 5,3 miliona uczestników oraz ponad 50 tysięcy partnerów handlowych w 46 krajach.