Lyoness nowym sponsorem premium Lecha Poznań. Znajdzie się na koszulkach piłkarzy

Lech Poznań zyskał nowego sponsora rangi premium, czyli takiego, który pojawi się na koszulkach zawodników. To program partnerski Lyoness, który wydaje swym członkom karty członkowskie zapewniające rabaty w zakupach

Marka ta będzie współpracowała z Lechem Poznań przez najbliższe trzy lata - umowa została podpisana do 2018 roku. - Lech Poznań to jedna z najbardziej utytułowanych drużyn w polskiej piłce nożnej. Siedmiokrotny mistrz Polski i pięciokrotny zdobywca Pucharu Polski z kilkumilionową rzeszą kibiców jest naturalnym z punktu widzenia Lyoness partnerem do współpracy sponsorskiej - wyjaśnia przyczyny Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. - Poza tym motto "Mocni Razem" jest bardzo bliskie naszego firmowego sloganu "Together we are strong".

Wraz z początkiem rundy wiosennej marka Lyoness zastąpi na rękawku koszulek piłkarzy Lecha firmę Fogo, która nadal pozostaje sponsorem premium Kolejorza. Nowy sponsor przygotował też dla fanów Lecha projekt. W jego ramach każdy posiadacz karty członkowskiej Lyoness będzie tym samym dzięki niej przeznaczał 1 procent każdej transakcji na potrzeby Akademii Lecha Poznań.

W programie Lyoness dzisiaj bierze udział 5,3 miliona uczestników oraz ponad 50 tysięcy partnerów handlowych w 46 krajach.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.