Lech Poznań najbardziej medialnym klubem w ekstraklasie. Kogo wyprzedził?

Średnio ponad 150 artykułów na temat Lecha Poznań publikowano w tym sezonie ekstraklasy, wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów. Kolejorz jest liderem zestawienia.

Ranking obejmuje pierwszych sto dni tego sezonu ekstraklasy, od 17 lipca do 24 października. O Lechu Poznań, który jest liderem zestawienia, napisano w tym okresie 15 543 publikacje. To średnio ponad 150 artykułów dziennie. Najwięcej z nich opublikowano w serwisie sport.pl. Gdyby Kolejorz chciał wykupić poświeconą mu przestrzeń w mediach musiałby zapłacić prawie 80 milionów złotych!

Zdecydowana większość tych artykułów została opublikowana w internecie. - Kibice powinni otrzymywać możliwie najwięcej wieści o swoich klubach i internet daje im taką możliwość. Coraz silniejszą rolę odgrywają też w tej materii media społecznościowe, a ich siła rośnie w błyskawicznym tempie, bo wszelkie reakcje w nich następują najszybciej, często "na żywo" - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor komunikacji i marketingu Kolejorza. - Dostęp do informacji jest kluczowy, to dzięki mediom wielu kibiców dowiaduje się o tym, co się dzieje w klubie, jakie prowadzimy inicjatywy, czy projekty.

Drugie miejsce w raporcie medialności klubów ekstraklasy zajęła Legia Warszawa (15096 publikacji), a trzecie Śląsk Wrocław (10688).

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.