Sport.pl

Pogoń: Nowa oferta karnetowa i rekord sprzedaży

Frekwencja na trzech domowych meczach Pogoni Szczecin w tym sezonie była nadspodziewanie wysoka. W związku z tym, w klubie kują żelazo póki gorące.
Piątkowy mecz z Wisłą Kraków oglądało prawie 9 tysięcy kibiców. Jeśli portowcy utrzymają dotychczasową dyspozycję, frekwencja na obiekcie im. Floriana Krygiera może w końcu przekroczyć 10 tysięcy. Szczególnie, że zaraz kończy się okres urlopowy i wszyscy wczasowicze oraz pracownicy sezonowi wrócą do Szczecina.

W związku z tym, Pogoń wyszła z inicjatywą i przygotowała dla tych właśnie kibiców specjalną ofertę. Klub dzisiaj ogłosił wprowadzenie nowego rodzaju karnetu, który jest znacznie tańszy i obejmuje tylko siedem pozostałych do końca rundy spotkań przy Twardowskiego.

Przykładowo karnet na trybunę "krytą" kosztuje 238 złotych, a ulgowy na młyn tylko 83 złote. Z dokładnym cennikiem można się zapoznać na oficjalnej stronie klubu.

Klub ogłosił także, że na mecz z Wisłą Kraków, sprzedał rekordową ilość biletów przez internet. To część wyzwania jakie postawiła przed swoimi fanami Pogoń Szczecin. W klubie chcieliby skończyć z pojawiającym się notorycznie problemem. Przed każdym meczem przed kasami są bowiem gigantyczne kolejki i nie każdy chętny wchodzi na stadion przed pierwszym gwizdkiem. Pogoń dla tych, którzy wybierają sprzedaż internetową, opuszcza ceny biletów o 10 proc. Jeśli na meczu z Piastem wyniki dystrybucji wejściówek on-line także będą zadowalające, klub przedłuży tę promocję do końca rundy jesiennej.