Sport.pl

Buttmilton wraca i jest w życiowej formie

To, co chcemy Was dziś pokazać zjada wszystkie dotychczasowe dokonania duetu na śniadanie, brunch, lunch, obiad, podwieczorek, kolację i nocną przekąskę.

Pamiętacie jeszcze zdjęcie Jensa przez które nieomal nabawił się hipotermii?

 

 

 

Oraz to dokumentujące sposób w jaki Lewis zdołał jej cudem uniknąć?

 

 

 

Teraz już  wiemy na co były te wszystkie poświęcenia i że było warto. O czym doniosły nam Kate, MadieeF1, sue i adidas, światło dzienne ujrzała właśnie najnowsza reklamówka firmy Vodafone, której akcja przedstawia się następująco: Lewis z Jensonem przyjeżdżają na swój ulubiony festiwal muzyczny, a żeby zająć dobre miejsce, czynią to sporo przed czasem. Obserwujemy ich zmagania z rozłożeniem namiotu, próbami dźwięku, a całość okraszona jest szaleńczym śmiechem Lewisa, akcentem Jensa, jego reakcją na niepomyślne rozłożenie namiotu i żarcikami w stylu "jeśli zrobi się zimno, będziemy musieli się poprzytulać". A resztę zobaczcie same poniżej:

 

 

Jakby to określił Jenson: Wow! Look at that!

 

ruby blue

Więcej o: