Zespół serwisu ma do dyspozycji smartfony Sony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów na stronach Sport.pl. Dzięki nim dziennikarze są także stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze i Snapchacie, gdzie na bieżąco komentują sportowe wydarzenia i pokazują ich kulisy.
- Współpraca ze Sport.pl stawia przed nami i naszymi smartfonami zupełnie nowe wyzwania. Dziennikarze korzystają aktywnie ze smartfonów 24h na dobę, dlatego szereg udogodnień technicznych jakie wprowadziliśmy do smartfonów Xperia będzie im szczególnie przydatny. Bateria, która jest w stanie wytrzymać 2 dni pracy, superszybki autofocus, który pozwoli złapać każdą, szybko przemijającą w sporcie chwile - to cechy naszych smartfonów, które ułatwią pracę redakcji Sport.pl - mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager Sony Mobile w Polsce.
Reporterzy Sport.pl będą korzystali ze smartfonów Sony do tworzenia multimedialnych treści podczas najważniejszych sportowych imprez 2016 roku, a także w redakcji w Warszawie.
- Bardzo cieszymy się, że partnerem technologicznym Sport.pl zostało Sony - jeden z liderów mobilności. Nasi reporterzy już zaczęli używać nowych smartfonów Xperia do tworzenia treści redakcyjnych i publikacji w social mediach - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl. - Współczesne dziennikarstwo zmienia się bardzo dynamicznie, smartfon stał się podstawowym narzędziem nowoczesnego reportera, dla wielu z nas dużo bardziej kluczowym niż komputer czy laptop.
Sport.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów sportowych, a Sport.pl LIVE to najpopularniejsza mobilna aplikacja sportowa w Polsce. Redakcja Sport.pl aktywnie wykorzystuje także media społecznościowe. W tym roku została jedną z najpopularniejszych polskich marek i mediów na Snapchacie.
Sony Mobile w swoich kanałach społecznościowych będzie przekazywało informacje o najciekawszych przedsięwzięciach portalu Sport.pl.