Sport.pl

Sport.pl współpracuje z Sony Mobile

11.04.2016 11:17
A A A
Oficjalnym partnerem technologicznym serwisu Sport.pl została firma Sony Mobile. W ramach współpracy dziennikarze Sport.pl relacjonujący tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro zostali wyposażeni w najnowsze modele telefonów Sony Xperia.

Zespół serwisu ma do dyspozycji smartfony Sony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów na stronach Sport.pl. Dzięki nim dziennikarze są także stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze i Snapchacie, gdzie na bieżąco komentują sportowe wydarzenia i pokazują ich kulisy.

- Współpraca ze Sport.pl stawia przed nami i naszymi smartfonami zupełnie nowe wyzwania. Dziennikarze korzystają aktywnie ze smartfonów 24h na dobę, dlatego szereg udogodnień technicznych jakie wprowadziliśmy do smartfonów Xperia będzie im szczególnie przydatny. Bateria, która jest w stanie wytrzymać 2 dni pracy, superszybki autofocus, który pozwoli złapać każdą, szybko przemijającą w sporcie chwile - to cechy naszych smartfonów, które ułatwią pracę redakcji Sport.pl - mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager Sony Mobile w Polsce.

Reporterzy Sport.pl będą korzystali ze smartfonów Sony do tworzenia multimedialnych treści podczas najważniejszych sportowych imprez 2016 roku, a także w redakcji w Warszawie.

- Bardzo cieszymy się, że partnerem technologicznym Sport.pl zostało Sony - jeden z liderów mobilności. Nasi reporterzy już zaczęli używać nowych smartfonów Xperia do tworzenia treści redakcyjnych i publikacji w social mediach - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl. - Współczesne dziennikarstwo zmienia się bardzo dynamicznie, smartfon stał się podstawowym narzędziem nowoczesnego reportera, dla wielu z nas dużo bardziej kluczowym niż komputer czy laptop.

Sport.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów sportowych, a Sport.pl LIVE to najpopularniejsza mobilna aplikacja sportowa w Polsce. Redakcja Sport.pl aktywnie wykorzystuje także media społecznościowe. W tym roku została jedną z najpopularniejszych polskich marek i mediów na Snapchacie.

Sony Mobile w swoich kanałach społecznościowych będzie przekazywało informacje o najciekawszych przedsięwzięciach portalu Sport.pl.

  • 1
  • 1
Komentarze (2)
Zaloguj się
  • wojtuniadjv

    0

    Tylko czy współpraca z Sony wpłynie na żenujący poziom artykulików ich nagłówków ("Curry rozwalił system!"), albo rozmazanych zdjęć z youtube'a z wielkimi koślawymi zakreśleniami z painta? Nie sądzę...

  • bazyli21

    0

    Przeciez to reklama a nie artykul? Czemu wiec nie zostalo opatrzone niformacja Tekst Sponsorowany?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Terminarz