Sport.pl współpracuje z Sony Mobile

Oficjalnym partnerem technologicznym serwisu Sport.pl została firma Sony Mobile. W ramach współpracy dziennikarze Sport.pl relacjonuj±cy tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro zostali wyposażeni w najnowsze modele telefonów Sony Xperia.

Zespół serwisu ma do dyspozycji smartfony Sony umożliwiaj±ce natychmiastow± publikację materiałów na stronach Sport.pl. Dzięki nim dziennikarze s± także stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze i Snapchacie, gdzie na bież±co komentuj± sportowe wydarzenia i pokazuj± ich kulisy.

- Współpraca ze Sport.pl stawia przed nami i naszymi smartfonami zupełnie nowe wyzwania. Dziennikarze korzystaj± aktywnie ze smartfonów 24h na dobę, dlatego szereg udogodnień technicznych jakie wprowadzili¶my do smartfonów Xperia będzie im szczególnie przydatny. Bateria, która jest w stanie wytrzymać 2 dni pracy, superszybki autofocus, który pozwoli złapać każd±, szybko przemijaj±c± w sporcie chwile - to cechy naszych smartfonów, które ułatwi± pracę redakcji Sport.pl - mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager Sony Mobile w Polsce.

Reporterzy Sport.pl będ± korzystali ze smartfonów Sony do tworzenia multimedialnych tre¶ci podczas najważniejszych sportowych imprez 2016 roku, a także w redakcji w Warszawie.

- Bardzo cieszymy się, że partnerem technologicznym Sport.pl zostało Sony - jeden z liderów mobilno¶ci. Nasi reporterzy już zaczęli używać nowych smartfonów Xperia do tworzenia tre¶ci redakcyjnych i publikacji w social mediach - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl. - Współczesne dziennikarstwo zmienia się bardzo dynamicznie, smartfon stał się podstawowym narzędziem nowoczesnego reportera, dla wielu z nas dużo bardziej kluczowym niż komputer czy laptop.

Sport.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów sportowych, a Sport.pl LIVE to najpopularniejsza mobilna aplikacja sportowa w Polsce. Redakcja Sport.pl aktywnie wykorzystuje także media społeczno¶ciowe. W tym roku została jedn± z najpopularniejszych polskich marek i mediów na Snapchacie.

Sony Mobile w swoich kanałach społeczno¶ciowych będzie przekazywało informacje o najciekawszych przedsięwzięciach portalu Sport.pl.

Komentarze (2)
Sport.pl współpracuje z Sony Mobile
Zaloguj się
  • wojtuniadjv

    0

    Tylko czy współpraca z Sony wpłynie na żenuj±cy poziom artykulików ich nagłówków ("Curry rozwalił system!"), albo rozmazanych zdjęć z youtube'a z wielkimi ko¶lawymi zakre¶leniami z painta? Nie s±dzę...

  • bazyli21

    0

    Przeciez to reklama a nie artykul? Czemu wiec nie zostalo opatrzone niformacja Tekst Sponsorowany?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX