Sport.pl

Zapraszamy na XII Dni Marketingu Sportowego

Już 6 i 7 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej - Dni Marketingu Sportowego. Po raz dwunasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy podejmie dyskusję nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.
Minęło jedenaście lat od momentu, gdy zrodziło się pierwsze w Polsce branżowe spotkanie specjalistów biznesu sportowego. Dni Marketingu Sportowego od 2002 r. wyznaczają kierunek rozwoju przemysłu sportowego w Polsce. Zapewniają dostęp do unikatowej wiedzy oraz stwarzają możliwości networkingowe.

Organizatorzy od samego początku dbają o jak najwyższy merytorycznie poziom prelekcji, dlatego w tym roku podczas wydarzenia uczestnicy będą mieć okazję spotkać się z takimi sławami jak Lesa Ukman- współzałożycielka i dyrektor ds. rozwoju produktu grupy konsultingowej IEG - kluczowej firmy w branży sponsoringu oraz z Frankiem Bohmannem związanym z DKB Hanball-Bundesliga.

Nie zabraknie również polskich wybitnych specjalistów z równych dziedzin- swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się min. Wojciech Smajda założyciel i CEO HappyApi, software house'u specjalizującego się w webowych aplikacjach mobilnych oraz Maciej Sojka, który kieruje programem YouTube Partnership w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Wydarzeniu towarzyszy również Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego. Kapituła DEMES oraz publiczność głosująca poprzez kanały internetowe nagrodzi ludzi nieustannie przyczyniających się do rozwoju i zmieniania polskiego sportu. W poprzednich edycjach wśród wielu nagrodzonych byli Justyna Kowalczyk, Przemysław Babiarz oraz Maja Włoszczowska. Jest to szczególne wydarzenie, dlatego nie możemy się doczekać poznania zwycięzców.

Więcej informacji o wydarzeniu na oficjalnej stronie >>

Dostęp do unikatowej wiedzy

Dni Marketingu Sportowego to prezentacja wzorcowych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu sportowego, wykorzystywanych w kraju oraz za granicą. Dzięki prezentacjom naszych prelegentów poszerz swoją wiedzę i wykorzystaj ich doświadczenie.

Możliwości networkingowe

DMS dzięki platformie One-on-One-Meeting są idealnym środowiskiem do zawierania nowych znajomości biznesowych, poszerzania, jak i dbania o obecne sieci kontaktów. Dotrzyj do odpowiednich ludzi i wymieniaj kontakty przed, podczas i po wydarzeniu.

Znajomość środowiska

Dni Marketingu Sportowego to spotkanie gromadzące najlepszych fachowców oraz kluczowe osoby w branży biznesu sportowego, w tym również przedstawicieli świata mediów czy polityki.

Kreowanie świadomości i wizerunku własnej marki

Dni Marketingu Sportowego to okazja do zaistnienia w branży biznesu sportowego, zaprezentowania swoich osiągnięć i planów.

Oszczędność czasu i kosztów

Dni Marketingu Sportowego to niezwykła możliwość dotarcia w dwa dni do tak wielu podmiotów działających w branży. Z nami zaoszczędzisz czas i pieniądze. Twój rynek docelowy w jednym miejscu przez dwa dni.

Konferencja skierowana jest do:

- Przedstawicieli firm zaangażowanych w projekty sportowe

- Klubów sportowych

- Sponsorów sportu

- Menedżerów sportu

- Inwestorów oraz firm z branży infrastruktury sportowej

- Firm zajmujących się turystyką sportową, incentive & sport, hospitality

- Agencji consultingowych, marketingowych, PR

- Firm badawczych

- Przedstawicieli mediów

- Producentów odzieży i gadżetów sportowych

- Zarządzających obiektami sportowymi

- Doradców ds. sportu

- Kancelarii prawniczych

- Przedstawicieli miast, gmin, regionów (samorządy lokalne, urzędy miejskie, urzędy marszałkowskie i wojewódzkie)

- Firm z sektora IT oraz nowych technologii wykorzystywanych przez kluby oraz sponsorów

Więcej o: