Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Neymar przeprosił za "nurkowanie". Dostał za to ponad 200 tysięcy euro...

Neymar przeprosił w materiale wideo wyemitowanym w brazylijskiej telewizji za swoje zachowanie podczas mundialu w Rosji. Jak się okazało, zawodnik nie przygotował jednak treści oświadczenia, a cała akcja była pomysłem Gillette, jednego ze sponsorów zawodnika, mającym na celu ocieplenie wizerunku gwiazdora.

Neymar nie poprowadził Brazylii na mundialu w Rosji do tytułu najlepszej drużyny na świecie. Canarinhos odpadli w ćwierćfinale po porażce z Belgią, a zawodnika Paris Saint-Germain skrytykowano w ojczyźnie za to, że nie spełnił pokładanych w nim jako liderze oczekiwań. Najmocniej Neymarowi dostało się jednak za jego przesadne reakcje po faulach przeciwników. Kibice z całego świata prześcigali się w filmowych przeróbkach kpiących z turlającego się po starciu z rywalem Brazylijczyka.

 

Gillette na ratunek Neymarowi

Zachowanie piłkarza negatywnie wpłynęło na jego wizerunek, zwłaszcza że miało miejsce podczas najważniejszej piłkarskiej imprezy na świecie, która odbywa się jedynie co cztery lata i przyciąga przed telewizory ogromną rzeszę widzów, nawet tych nie śledzących na co dzień piłkarskich zmagań. Gillette, które jest jednym z głównych sponsorów Neymara, zaproponowało zawodnikowi stworzenie telewizyjnego spotu, w którym przeprosi on fanów za wydarzenia z Rosji.

Ocieplenie wizerunku gracza dla firmy, która promuje swoje produkty jego twarzą, było niezwykle istotne. Także sam piłkarz dbający o swoje zobowiązania reklamowe chętnie przystał na prośbę Gillette. Warto nadmienić, że za nagranie 90-sekundowego spotu konto gwiazdora PSG wzbogaciło się przy okazji o około 225 tysięcy euro, a on sam nie napisał ani jednego słowa zawartego w treści przeprosin - dowiedział się brazylijski dziennik "O Globo"

Neymar dostanie od PSG podwyżkę? Ogromne pieniądze

"Fałszywy i sztuczny"

Materiał wideo z przeprosinami został wyemitowany w brazylijskiej telewizji w  najlepszym czasie antenowym. Efekt, jaki osiągnęło Gillette, okazał się jednak odwrotny do zamierzonego. W mediach społecznościowych po artykule opublikowanych przez "O Globo" zawrzało, a Neymar po raz kolejny znalazł się w ogniu krytyki. - Wszystko, co go dotyczy, jest przygotowywane przez innych. Nawet jego przeprosiny są stworzone z dbałością o każdy detal przez osoby trzecie. Czy on kiedykolwiek wyrazi jakąkolwiek opinię, która będzie jego własną? - pyta jeden z fanów. Fałszywy i sztuczny - tak najczęściej brzmiały komentarze w mediach społecznościowych dotyczące spotu z Neymarem.

Samo Gillette, według "O Globo", stworzyło centrum kryzysowe, którego zadaniem jest próba ograniczenia strat wizerunkowych powstałych w wyniku publikacji materiału wideo. Przedstawiciel firmy skomentował krytykę wobec materiału z przeprosinami:

Nasza nowa kampania zachęca wszystkich mężczyzn, wliczając w to naszego ambasadora Neymara, do oddania się refleksji nad drugą szansą, jaką daje nowy dzień. Szansą bycia lepszym niż w dniu poprzednim. Jak wielu innych, również Neymar boryka się z wyzwaniami, urazami i porażkami, a celem naszej kampanii jest zachęcenie mężczyzn do tego, by wykorzystywali szanse do bycia lepszymi ludźmi każdego dnia.

Neymar z całego zamieszania mimo wszystko wyjdzie obronną ręką. Jego potencjał marketingowy wciąż jest ogromny i pod tym względem tylko on może się obecnie równać z piłkarzami takimi jak Cristiano Ronaldo i Lionel Messi.

Więcej o:
Komentarze (14)
Neymar przeprosił za "nurkowanie". Dostał za to ponad 200 tysięcy euro...
Zaloguj się
  • elvisek101

    Oceniono 6 razy 6

    Ney za kasę jest w stanie się sprzedać jak tania dziwka, zamiast ocieplać wizerunek piłkarza, to trzeba było go kopnąć w d..pę, to może by się jeszcze poturlał trochę :)

  • pawkoil

    Oceniono 2 razy 2

    Ciota!!!

  • bubba222

    Oceniono 4 razy 2

    head and sholdersa już nie używam,ze względu na jedną b.znaną polską rodzinę na "L"...teraz jak miałbym się golić gilettem,to wolę zwykłego polsilvera...

  • Artur Ostrowski

    Oceniono 2 razy 0

    "chętnie przystanął na prośbę" - wstydu nie macie analfabeci udający "redaktorów", do szkoły matoły, zamiast publicznego kaleczenia polszczyzny

  • stemp10

    0

    Żałosny gość i pseudopiłkarz

  • eurotram

    Oceniono 3 razy -1

    Oj tam,nurek nie był jedynym,który zawiódł w stosunku do oczekiwań; w samej Brazyli IMHO strasznie wręcz zawiódł kreowany na taką wieeeeelką gwiazdę Philippe Coutinho (ten to nie pokazał praktycznie nic!); zwłaszcza w ostatnim meczu grali wszyscy jak...,a jedynym który naprawdę błysnął był przeciętniak z ligi chińskiej.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX