Cristiano Ronaldo zarabia krocie na Instagramie

400 tys. dolarów kosztuje jeden post reklamowy na Instagramie Cristiano Ronaldo. W zestawieniu przygotowanym przez serwis HopperHQ zajmuje trzecie miejsce wśród celebrytów.

HopperHQ podał, ile celebryci żądają za jeden post reklamowy na Instagramie. Przed Cristiano Ronaldo znalazły się tylko Selena Gomez, którą obserwuje 122 milionów osób, oraz Kim Kardashian, którą śledzi 100 mln osób. Gomez za jeden post reklamowy żąda 550 tys. dol., Kardashian o 50 tys. mniej.

Piłkarza Realu Madryt obserwują 104 mln osób. Jeden post na Instagramie polecający produkt jest u niego wyceniony na 400 tys. dol. Tyle samo domaga się celebrytka Kylie Jenner (95 mln obserwujących).

W czołowej dziesiątce najlepiej zarabiających celebrytów jest jeszcze LeBron James. Koszykarz Cleveland Cavaliers ma 30,7 mln obserwujących na Instagramie, a jeden post z reklamą wycenia na 120 tys. dol.

Najlepiej zarabiający celebryci na Instagramie:

1 Selena Gomez – 122 mln obserwujących – 550 tys. dol za post

2. Kim Kardashian – 100 mln  obserwujących – 500 tys. dol za post

3. Cristiano Ronaldo – 104 mln obserwujących – 400 tys. dol za post

4. Kylie Jenner – 95 mln obserwujących – 400 tys. dol za post

5. Kendall Jenner – 81,7 mln obserwujących – 370 tys. dol za post

6. Khloe Kardashian – 68 mln obserwujących – 250 tys. dol za post

7. Kourtney Kardashian – 57,8 mln obserwujących – 250 tys. dol za post

8. Cara Delevingne – 40,4 mln obserwujących – 150 tys. dol za post

9. Gigi Hadid 34,7 mln obserwujących – 120 tys. dol za post

10. Lebron James – 30,7 mln obserwujących – 120 tys. dol za post

Więcej o:
Copyright © Agora SA