- Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że w związku ze zmianą logotypu przez zakłady bukmacherskie Totolotek, sponsora tytularnego Totolotek Pucharu Polski, pojawia się także nowy logotyp i identyfikacja wizualna Pucharu Polski - czytamy na stronie laczynaspilka.pl. Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann, który przejęła zakłady bukmacherskie Totolotek, słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski.
Poprzednią edycję Pucharu Polski wygrała Lechia Gdańsk. Zespół Piotra Stokowca pokonał w wielkim finale na PGE Narodowym Jagiellonię Białystok (1:0). Nowa edycja "Pucharu Tysiąca Drużyn" wystartuje 25 września. Wtedy zostanie rozegrana I runda. Uczestniczyć w niej będą: czterech zwycięzców rundy wstępnej, 16 zwycięzców Pucharu Polski na szczeblu regionalnym, 16 zespołów ekstraklasy z sezonu 2018/19, 18 zespołów I ligi z sezonu 2018/19 oraz 10 zespołów II ligi z sezonu 2018/19.