Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Bądź gotowy dołączyć do mistrzów

Marka adidas body care przedstawia nowe produkty z linii UEFA Champions League Champions Edition.

Adidas body care wprowadza na rynek swoją najnowszą kolekcję ‘Champions Edition’ zainspirowaną pasją do turnieju piłkarskiego Ligii Mistrzów UEFA, którą podzielają zarówno piłkarze jak i fani tego sportu na całym świecie. Przygotujcie się na przeżywanie niesamowitych emocji, związanych z futbolem rozgrywanym na najwyższym poziomie.

Champions Edition to już czwarta z kolei, stworzona przez markę adidas body care, propozycja produktów do pielęgnacji ciała spod znaku Ligi Mistrzów UEFA. Tegoroczna oferta, to następczyni odnoszących sukcesy edycji z poprzednich lat, czyli linii produktów Trophy, Star oraz Arena, z których każda koncentrowała się wokół innego aspektu, tego najbardziej prestiżowego europejskiego turnieju, w którym biorą udział piłkarskie kluby.

Wraz z Champions Edition przygotujcie się na wyjątkową kolekcję zapachów oraz produktów do pielęgnacji ciała, dla których inspirację stanowiła miłość do tego sportu, a także niesamowite pragnienie, aby stać się mistrzem mistrzów.

Zapach dla mistrzów

Liga Mistrzów UEFA, która jako wydarzenie sportowe każdego roku gromadzi olbrzymią widownię, to klubowy futbol na najwyższym poziomie. Udział w niej jest zarezerwowany tylko dla najlepszych. I tylko najlepsi mogą zostać mistrzami. Każdy fan piłki nożnej marzy o tym, aby to właśnie jego drużyna mogła po finałowym meczu wznieść do góry legendarny puchar, dołączając tym samym do mistrzowskiej elity.

Nowa linia produktów Champions Edition uosabia całą pasję, tych cieszących się niesamowitą estymą zawodów. Intensywny i pobudzający zapach przywodzi na myśl płynące prosto z serca marzenia oraz chwile przypływu ogromnej adrenaliny, które prowadzą do euforycznej radości ze zwycięstwa. Ta aromatyczna paprociowa kompozycja, otwiera się cierpką eksplozją cytryny przeplatającej się z orzeźwiającą lawendą oraz rześkimi liśćmi fiołka. Następnie zapach ewoluuje przechodząc do eleganckich, męskich nut serca: piżmowo-drzewnych niuansów kaszmeranu, połączonych z ożywiającymi akcentami zielonego jabłka oraz szałwii lekarskiej. W nucie bazy, ciepła i przypominająca woń ziemi wanilia, wędzona paczuli oraz mech tworzą pewną siebie i charyzmatyczną osobowość zapachu.

Wyróżniający się projekt

Kolekcja ta została zaprezentowana w nowych opakowaniach, które zdecydowanie odróżniają ją od poprzednich edycji. Odzwierciedlając kolory turnieju, ten ciemnoniebieski projekt został ozdobiony eleganckimi srebrnymi elementami, dzięki czemu otrzymał męski wygląd klasy premium. Przyciągająca wzrok grafika stadionu, na którym rozgrywany jest finałowy mecz Ligi Mistrzów UEFA, otoczona charakterystycznym motywem gwiazd układających się w kształt piłki, stanowi natychmiastowe nawiązanie do samego turnieju.

Pojemności i ceny

Woda toaletowa 100ml, 50ml – ok. 62 zł/ 47 zł

Woda po goleniu 100ml, 50ml – ok. 40 zł/ 29 zł

Dezodorant w naturalnym spray’u 75ml – ok. 29 zł

Żel pod prysznic 250ml – ok. 11 zł

Dezodorant 150ml – ok. 17 zł

Liga Mistrzów. Demonstracja siły Barcy i PSG, smutny Rzeźniczak