Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Ekstraklasa ma nowego partnera. Wielka spółka skarbu państwa

PKN Orlen został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.

Logotyp Orlen pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto koncern obejmie wsparciem logistycznym Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski. 

Wielki mecz już w sobotę. Legia zagra z Lechem. "Wygrana Kolejorza zbuduje go na resztę sezonu":

PKN Orlen partnerem ekstraklasy

- Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki - powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. 

- Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu - komentuje Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.

Więcej o:
Komentarze (19)
Ekstraklasa ma nowego partnera. Wielka spółka skarbu państwa
Zaloguj się
  • takaprawda3000

    Oceniono 7 razy 5

    Czyli teraz poza śpiewaniem z niewiadomych przyczyn hymnu przez każdym meczem będzie jeszcze msza i modły??

  • norge

    Oceniono 9 razy 5

    Wzór wywalania pieniędzy w błoto. Ciekawe skąd przyszedł prikaz? To, że z Nowogrodzkiej to wiadomo, tylko Prezesa o to nie posądzam i ciekaw jestem komu leży tak bardzo na sercu "dobro polskiej piłki klubowej"?

  • ueue

    Oceniono 4 razy 2

    Zaraz janusze sie odezwa ze to za ich pieniadze xDDDDDDD 3,2,1.... xD

  • jobaba

    0

    Za to Wisła Kraków podąża śladami Ruchu Chorzów ....

  • ukos

    Oceniono 2 razy 0

    No to Ekstraklapa wyrośnie na Kubicę futbolu. Rzecz jasna nie dawniejszego Kubicę, tylko dzisiejszego.

  • jankaz.kot

    0

    Dziwne jeszcze się nie odezwali przeciwnicy Orlenu w F1 , sponsoring Kubicy a może jak sposorują piłkę to w porządku, już nie trzeba żłobków itp , już nie krzyczą oddajcie moje miliony ???

  • mniklasp

    0

    to znaczy Polacy moga tankowac w Polsce na 5 tys stacjach Shella, 10 tys stacjach Agip etc i Orlen musi walczyc o klienta?

  • zawszezbyszek2

    Oceniono 2 razy 0

    czy naprawde pilka klubowa musi byc sponsorowana przez panstwo? - dziwne kto tam lody kreci?

  • gunston

    0

    Race i Orlen - to się nawet w jakiś sposób łączy.
    Jeżeli Orlen chce się wzorować na Gazpromie to jednak rosyjskie kluby grają w LM. A tak Orlen swój wizerunek utożsamia z porażką. Po pieniądzach wtopionych na sponsorowanie Kubicy teraz podreperują konta hiszpańskich trzecioligowców. Cześć pieniędzy pewnie trafi do kieszeni Miśków oraz jemu podobnych. Dlatego normalni inwestorzy omijają polskie kluby piłkarskie z daleka.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX