Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Wielkie pieniądze dla klubów ekstraklasy! Łącznie ponad 100 milionów złotych

PKO Bank Polski uruchamia Program Partnerski, który jest przeznaczony dla klubów ekstraklasy. Nowa inicjatywa umożliwia klubom pozyskanie dodatkowych, znaczących środków finansowych dzięki promocji produktów bankowych wśród kibiców. To kolejny element współpracy między środowiskiem piłkarskim a PKO Bankiem Polskim. Łącznie bank może przeznaczyć w ciągu trzech lat poprzez program partnerski i umowy sponsorskie nawet do 100 mln zł dla klubów ekstraklasy.

Polska piłka nożna wymaga dokapitalizowania, a projekt sponsoringu ekstraklasy oraz program partnerski dla klubów Ekstraklasy, wpisują się w założenia, jakie stoją przed ekstraklasowymi klubami - inwestycje w akademie, rozwój trenerów i rozbudowę infrastruktury sportowej. To pierwszy projekt w historii polskiej piłki nożnej, który w takiej skali może poprawić stabilność finansową ligowych klubów. PKO Bank Polski jako sponsor tytularny ekstraklasy służy swym doświadczeniem i wiedzą, tak by w porozumieniu z PZPN, władzami ligi oraz klubami piłkarskimi stale rozwijać i podnosić poziom polskiej piłki klubowej.

Program partnerski będzie polegał na zaangażowaniu się przez kluby ekstraklasy w promocję produktów bankowych (konta osobiste, pożyczka gotówkowa, kredyt hipoteczny) i stanie się programem afiliacyjnym. Forma crowdfundingu, na której opiera się program jest obecnie jednym z najpopularniejszych sposobów finansowania projektów. W tym celu wykorzystane zostaną oficjalne strony internetowe klubów, ich serwisy, sklepy kibica oraz media społecznościowe. Od każdego zakupionego w PKO Banku Polskim produktu klub otrzyma stosowne wynagrodzenie.

Środki te będą mogły być przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe czy na inne działania prorozwojowe w klubach. Dodatkowo każdy kibic, który skorzysta z usług Banku otrzyma voucher do wykorzystania w klubowym sklepie kibica. Społeczność kibicowska i klienci PKO Banku Polskiego będą na bieżąco informowani o zaawansowaniu i rozwoju programu. Integracja tych środowisk wokół założonego celu wpłynie również na postrzeganie programu i jego wymiar społeczny. Od teraz każdy kibic indywidualnie będzie mógł włączyć się jeszcze aktywniej we wspieranie własnego klubu.

Do programu przystąpiły: Arka Gdynia, Jagiellonia Białystok, KGHM Zagłębie Lubin, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, ŁKS Łódź, Pogoń Szczecin, Raków Częstochowa, Wisła Kraków, Wisła Płock. Projekt PKO Banku Polskiego jest kolejnym etapem rozwoju partnerskiej współpracy z Ekstraklasą S.A. To pierwszy Program, dzięki któremu kluby będą mogły znacznie poprawić swój finansowy status. Środki zainwestowane w innowacje i przyszłość młodych pokoleń piłkarzy, zaowocuje zwiększeniem własnego bezpieczeństwa finansowego. PKO Bank Polski jako sponsor strategiczny daje narzędzia, pokazuje know-how i prezentuje możliwości generowania zysku, co powinno aktywizować kluby do dbania o wielopłaszczyznową reklamę programu, by został wykorzystany w stu procentach.

- Chcemy, aby sportowy poziom rozgrywek wzrastał na zdrowych fundamentach i dlatego dajemy klubom rozwiązanie, które pomoże im wzmocnić zaplecze finansowe identyfikowane dziś jako jedna z głównych barier dla rozwoju piłki nożnej w Polsce. Przewidujemy, że wpływy z programu do klubów będą dorównywały kontraktom reklamowym, co w znacznym stopniu ułatwi im działalność oraz pozwoli realizować ambitne cele, a finalnie wpłynie na podniesienie poziomu rozgrywek piłkarskich w naszym kraju – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.

Więcej o:
Komentarze (17)
Wielkie pieniądze dla klubów ekstraklasy! Łącznie ponad 100 milinów złotych
Zaloguj się
  • stary.gniewny

    Oceniono 8 razy 6

    będą zniżki na maczety

  • mer-llink

    Oceniono 2 razy 2

    Rozumiem, że to jest cos za coś: kluby uprawiają wśród kibiców promocję PKO, a w zamian PKO daje klubom dofinansowanie.
    Ale czy to jest mierzone sukcesem promocji? Np. Arka Gdynia ulokuje wśród kibiców 20 000 rachunków PKO, 1 nowootwarty rachunek to - powiedzmy - 500 zł premii dla klubu = 10 milionów wpływa do Arki? Po kampanii reklamowej.
    Czy raczej jest to zagrywka: - MAcie tu, chłopaki, 10 melonów, tylko powieście na swym stadionie baner "PKO twoim bankiem"?
    Jak to jest ten drugi plan finansowy, to w czym tu innowacja, przełom i nowość? Kupowanie miejsca ogłoszeniowego na imprezach sportowych jest stare. W naszych ligach średnio dochodowe. No ale może teraz kluby ektraklasy dostaną od Dobrego Wucjia potężny strumień środków na zasadzie: "My PiS dajemy wam $$$"?
    PKO jest bankiem państwowym. Jego misją- jak przy wszystkich firmach państwowych - jest zarabiać na transakcjach finansowych, a zarobki w sporej części oddawać do Skarbu PAństwa.
    A tu fik-mik kolejną furtką nie do Skarbu PAństwa, ale na lewo! W krzaki! No, pardon, w kiboli.
    Bo Kibol to jest Pan, Żołnierz Wyklęty, NAdzieja NArodu i Najlepsza Dorodna Narodowa Młodzięż.
    Toż to będzie czyste marnowanie NASZEJ kasy.
    PiS ma w tym doświadczenie: już 100 melonów naszych pieniędzy z Orlenu utopił w panu Kubicy.
    Co to roboty, aby kolejne 100 milionów utopić w innym "sztandarowym pomyśle"?
    Jedyną osobą, która będzie PiSowskim inicjatorom bic brawo będzie Donald Tusk, bo on kocha "haratanie w gałę". Ale qui pro quo!!! Cudne!!!

  • gunston

    Oceniono 4 razy 2

    Piłkarze 3 ligi hiszpańskiej już się cieszą... Może sobie nawet założą konto w PKO BP. A może i nie?

  • dryfulec

    Oceniono 5 razy 1

    Super wiadomość. Kluby będą mogły wreszcie godnie zapłacić tragicznie opłacanym piłkarzom. Może w końcu znikną te parkingi wstydu pod stadionami, na których piłkarze po zakończeniu meczów usiłują odpalić swoje auta, ubabrani po pachy w smarach silnika. Może w końcu stać ich będzie na leczenie traumy po odpadnięciu z rozgrywek europejskich. Może nie będą musieli się włóczyć po galeriach handlowych w poszukiwaniu jakiegoś wózka, który mogliby odstawić. I może nareszcie uda się sprowadzić do naszej ligi paru piłkarzy o nazwiskach kończących się na -ić, bo ich brak jest naszą ogromną, wstydliwą bolączką.

  • lobuz5

    Oceniono 1 raz 1

    Polska pilka ma za duze pieniadze w stosunku do tego co prezentuje. Nie widze powodu, dla ktorego mlodym chlopakom nalezy placic po 100 tys. miesiecznie.

  • mmarcinprus

    0

    25 mln euro za 3 lata na tyle klubów, śmiech na sali. Sam Ronaldo od Nike dostał 162 mln euro. Za tą kasę Niżne jedynie kupić nowe piłki oto ale nie postawić klub mocno na nogi

  • Marek Nordi

    Oceniono 2 razy 0

    Kpina totalna, to ma być rozwój..
    100 mln / 3 lata x 18 ...
    Główny sponsor ekstraklasy, sprzedaja sie za drobne jak tania ....

  • stalinmourinho

    Oceniono 2 razy 0

    Czyli można uznać, że są to pieniądze wyrzucone w błoto.

  • 68jacekw

    Oceniono 2 razy 0

    No to "menagerowie" rusza ławą po nowe nabytki jak niegdyś handlarze samochodów po 20-letnie Ople i Volkswageny "nie bite tylko blotnik wymieniony bo był zarysowany".

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX