Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Marka STIHL nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Ekstraklasy. W ramach współpracy Stihl będzie wspierał rozwój polskiej piłki klubowej i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.

- Współpraca z Ekstraklasą to ważny krok w rozwoju naszej marki na polskim rynku. Od lat angażujemy się w sport, ale teraz chcemy włączyć się w emocje towarzyszące tej najbardziej popularnej wśród Polaków dyscyplinie i działać na rzecz jej rozwoju. Piłka nożna jest nam szczególnie bliska, bo to właśnie nasze produkty ułatwiają perfekcyjne przygotowanie terenów zielonych do uprawiania tego sportu i doskonalenia piłkarskich umiejętności – komentuje Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

W wyniku umowy pomiędzy Ekstraklasą S.A. i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji telewizyjnych oraz na oficjalnej stronie i kanałach w mediach społecznościowych.

- Z radością witamy markę Stihl wśród oficjalnych partnerów rozgrywek Ekstraklasy. Cieszymy się, że tak uznana, międzynarodowa firma zdecydowała się związać z rozgrywkami piłkarskimi i korzystać z możliwości promocji w naszej lidze. Liczymy, że dzięki tej współpracy będziemy inspirować do zainteresowania się Ekstraklasą i kibicowania na stadionach – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.

Ekstraklasa przedłużyła także umowy na sezony 2019/2020 i 2020/2021 z dotychczasowymi Partnerami Oficjalnymi rozgrywek – markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy. Obaj partnerzy przez najbliższe dwa sezony promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach elektronicznych Ekstraklasy.

Więcej o:
Komentarze (6)
Marka STIHL nowym oficjalnym partnerem Ekstraklasy
Zaloguj się
  • corvelinho

    Oceniono 1 raz 1

    Jest w tym sens. W lidze, w której połowa piłkarzy to drwale a reszta rusza się jak kłody, promocja pilarek jest jak najbardziej uzasadniona..
    Może jeszcze w ustawkach pseudokibice zaczną wykorzystywać ten sprzęt, będzie jakieś urozmaicenie a i kończyn parę ubędzie..

  • mirgol_wawa

    Oceniono 1 raz 1

    No to teraz będą kosić równo. ...

  • freud1

    0

    Ja tutaj czegos nie pojmuje.
    Wolska liga skopana, doi kase z kilku conajmniej sponsorow. I sa to kwoty, jak na nasz region, calkiem spore. Czesi, czy Slowacy, o Bialorusinach nie wspominajac, finansowo wypadaja przy nas blado. Sportowo natomiast, wyprzedzaja nasza ekstraklape o lata swietlne.
    Moze jakis niezlomny Janusz futbolu sie wypowie, w czym rzecz, bo ja nie ogarniam.

  • spectator_zm

    0

    Nie mogę się nadziwić, jakim cudem dają się skaptować do tej gownianej ligi mniej lub bardziej poważne firmy. Ten Animucki to jakiś czarodziej chyba. Nie tak dawno widziałem jak w którejś telewizji chwalił się statystykami, systematycznym postępem i rozwojem. Pokazywał tabelki, słupki i ch... wie co jeszcze. Szkoda tylko, że żaden z tych gamoniowatych dziennikarzyn w studio, nie zapytał go się, jak to się wszystko ma do lipca i sierpnia, kiedy nasze najlepsze drużyny dostają systematycznie łupnia od Luksemburczyków, Estończyków, Azerów, Gibraltarczyków czy innych par.chów?

  • bodzislawiaks

    0

    Ale obciach , jakaś firma od koszenia trawy sponsorem ligi ? Powinny sponsorować poważne firmy żeby Polska liga się dzwigneła z kolan. Jak np Shell, Microsoft, Williams, Sony czy BMW.

  • dreyer

    0

    Doskonałe miejsce do promowania pilarek.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX