Już w najbliższy poniedziałek rusza nowa kampania Sport.pl. Tysiące billbordów, reklamy w telewizji oraz w 50 kinach.
Mundial jeszcze się nie zaczął, a już wiadomo, że jednym z największych wygranych (marketingowo) piłkarzy jest Kamil Grosicki. Już od roku skrzydłowy reprezentacji Polski spogląda na naszych czytelników z górnej belki strony, a teraz, na kilka dni przed największą imprezą piłkarską świata, udało się przeprowadzić sesję, która jest uwieńczeniem kampanii Sport.pl.
Przedstawiciele mediów lubią pisać o polskim zawodniku Hull City. Współpraca pomiędzy Sport.pl, a Kamilem Grosickim na pewno pomaga także i piłkarzowi?
Jak piłkarze podchodzą do obowiązków w reklamach. Jak zawodnicy gospodarują czasem, że udaje im się połączą kampanie marketingowe, w których występują, z reżimem treningowym? Czy reklamy są dla piłkarzy obowiązkiem czy przyjemnością? Na te pytania znajdziecie odpowiedzi poniżej. Przed Wami, po roku od nawiązania współpracy, twarz kampanii Sport.pl LIVE, Kamil Grosicki.