Z reprezentacją na dobre i na złe - Facebook Polska biało-czerwoni ?
- Osobami odpowiedzialnymi za taką decyzję są działacze związku, ponieważ to oni wskazują producentowi, jaki logotyp ma znaleźć się na strojach. Tak jest skonstruowany kontrakt pomiędzy firmą, a federacją. My mogliśmy tylko zaopiniować projekt, ostateczna decyzja należała do przedstawicieli PZPN. Tłumaczyliśmy prezesom, że strój bez orła może być odebrany przez kibiców bardzo negatywnie. Niestety nikt nie chciał nas słuchać, a teraz wszyscy widzą, jak cała sprawa się skończyła - tłumaczy w "Fakcie" pragnąca zachować anonimowość osoba związana z koncernem Nike.
Wszystko wskazuje na to, że decyzja związku podjęta ze względów biznesowych (godło zostało zastąpione przez nowe logo związku, bo - jak wyjaśnił PZPN - orzełka nie można było zastrzec i każdy mógł takimi koszulkami handlować) mocno uderzy rykoszetem w producenta. Kibice zapowiadają bojkot jego produktów, nie zamierzają kupować nowych trykotów reprezentacji. Jeśli te nastroje się utrzymają, Nike sporo straci nie tylko wizerunkowo, bo jak pisze "Fakt" - pierwsza partia koszulek przeznaczonych do sprzedaży została już wyprodukowana.
Orzełek może wrócić! Szykuje się bitwa o orła na zjeździe PZPN
Nie tylko brak 'orzełka' wywołał burzę. Stroje innych krajów na 2012 rok [GALERIA]