Serie A. AC Milan rozpoczął współpracę z Hello Kitty

Hello Kity i Milan

Hello Kity i Milan (acmilan.com)

AC Milan rozpoczął współpracę z Sanrio - japońską firmą stojącą za marką Hello Kitty. Niedługo zaprezentowana zostanie nowa, ekskluzywna kolekcja. I nie, to nie jest primaaprilisowy żart - ta informacja pojawiła się na oficjalnej stronie Milanu we wtorek.
Hello Kitty to postać będąca bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, jej wizerunek znajduje się na wielu gadżetach. Najbardziej popularna jest w Japonii i Korei Południowej. Tę popularność zamierza wykorzystać Milan - chce przyciągnąć do klubu "fanki w każdym wieku".

- Jestem bardzo zadowolony - powiedział Paolo Casarini, przedstawiciel Sanrio. - Z Milanem na pomysł, by związać kobiece dusze z męskim sportem na najwyższym poziomie, wpadliśmy jakiś czas temu. Wiele kobiet jest obecnych w sporcie, więc nowa kolekcja ma naturalny target. Kolekcja strojów sportowych oraz dodatki dla fanek będą dostępne od następnego września.

Hello Kitty to "prestiżowa oraz ważna marka uwielbiana przez młodych ludzi na całym świecie", ocenił Jaap Kalma, dyrektor komercyjny Milanu. Klub myśli już o innych inicjatywach, w których wykorzystany będzie wizerunek Hello Kitty. Ta maskotka pojawi się niedługo na San Siro wraz z Milanello, maskotką Milanu.

To nie pierwsza taka nietypowa inicjatywa w świecie futbolu. W zeszłym roku współpracę z Liverpoolem rozpoczęło Dunkin' Donuts, amerykańska sieć fast foodów specjalizująca się w pączkach, ciastkach oraz kawie. Za to Manchester United ma umowę z Nissinem - producentem zupek błyskawicznych. Curling to niespodziewanie seksowny sport [ZDJĘCIA]




Zobacz także
  • Kamil Glik Serie A. Stec: Glik ponad wszystkimi w Europie
  • Serie A. Parma zbankrutowała. Czy dokończy sezon?
  • Gervinho z Romy i Alessandro Lucarelli z Parmy Serie A. Prezydent Parmy zatrzymany za pranie pieniędzy
Komentarze (3)
Serie A. AC Milan rozpoczął współpracę z Hello Kitty
Zaloguj się
  • juventusiak87

    Oceniono 29 razy 19

    Niech ten Milan się weźmie w garść i zacznie coś grać. A nie hello kitty im w głowie. To chyba pozostałości po aferze bunga - bunga ...

  • mizdrzh

    Oceniono 20 razy 18

    Biorąc pod uwagę preferencję Berlusconiego, sponsorem strategicznym powinien zostać Brazzers, a ambasadorem Milanu Łysy z Brazzers i Sasha Grey:D

  • chiller81

    Oceniono 11 razy -5

    Bungosconi obniżył granicę wieku na imprezach, ale skoro 16latka przeszła w sądzie.
    Jakby powiedział Siara: "Mają rozmach skur..syny."

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Serie A 2018/19

lp Drużyna M Pkt Br Zw R Por
1 Juventus 24 66 52:15 21 3 0
2 Napoli 24 53 42:18 16 5 3
3 Inter 24 46 34:17 14 4 6
4 Milan 24 42 35:22 11 9 4
5 Roma 24 41 46:31 11 8 5
6 Atalanta 24 38 51:34 11 5 8
7 Lazio 24 38 33:27 11 5 8
8 Fiorentina 24 35 37:26 8 11 5
9 Torino 24 35 28:22 8 11 5
10 Sampdoria 24 33 40:32 9 6 9
11 Sassuolo 24 30 34:39 7 9 8
12 Parma 24 29 25:33 8 5 11
13 Genoa 24 28 32:41 7 7 10
14 Cagliari 24 24 21:35 5 9 10
15 Udinese 24 22 19:31 5 7 12
16 SPAL 24 22 21:36 5 7 12
17 Empoli 24 21 30:45 5 6 13
18 Bologna 24 18 19:37 3 9 12
19 Frosinone 24 16 17:46 3 7 14
20 Chievo 24 9 19:48 1 9 14

  • LE
  • El. LE
  • Spadek
  • LM

Najnowsze informacje