Chelsea w Hollywood

Chelsea rozpoczyna współpracę z hollywódzką agencją talentów, aby najpierw zaznajomić się z amerykańskim rynkiem, a następnie go zmiażdżyć.

Creative Artists Agency dostała zadanie rozreklamowania graczy z Premier League, organizacji tournee, mających zapewnić odpowiednie profity i zbudowania silnej marki finalistów tegorocznej edycji Ligi Mistrzów.

- Wspólnie możemy polegać na światowej reputacji biznesowej klubu, jego unikalnym położeniu, jako jedynego w centrum Londynu, naszym talencie i woli zostania dostrzeżonymi, jako siła czyniąca dobro zarówno wobec lokalnych społeczności, jak i dookoła świata - powiedział dyrektor wykonawczy Chelsea, Peter Kenyon.

CAA przyczyniło się wcześniej do transferu Davida Beckhama z Realu Madryt do LA Galaxy. To był pierwszy kontakt agencji ze światem futbolu. CAA reprezentuje jednak blisko 400 amerykańskich gwiazd sportu, włączając w to gwiazdę NBA Allena Iversona i pięciu ostatnich MVP ligi NFL, a także gwiazdy filmowe.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.