To pierwszy taki kontrakt w historii angielskiego futbolu. Wcześniej kluby sprzedawały reklamy tylko na koszulkach meczowych. Piłkarze Manchesteru United od zeszłego roku biegają w czasie spotkań z logo firmy AON - amerykańskim gigantem usług finansowych. Czteroletnia umowa jest warta 20 mln funtów rocznie.
DHL, przedsiębiorstwo zajmujące się przewozem przesyłek, przez cztery lata zapłaci MU 10 mln funtów. W koszulkach z logo niemieckiej firmy piłkarze "Czerwonych Diabłów" będą rozgrzewać się przed meczami ligi angielskiej, Pucharu Anglii i Pucharu Ligi, ale nie przed spotkaniami Ligi Mistrzów, bo zabrania tego UEFA. - Jesteśmy zachwyceni, że DHL zdecydowało się na taką umowę - powiedział David Gill, dyrektor Manchesteru United.
"Czerwone Diabły" ogłosiły też w poniedziałek podpisanie z wietnamską firmą telekomunikacyjną Beeline trzyletniej umowy na dystrybucję treści informacyjnej i wideo na Wietnam, Laos i Kambodżę.
Właściciele Manchesteru, rodzina Glazerów, posiadają także zespół NFL Tampa Bay Buccaneers.
Nowy nabytek Realu dołączył do pięciu najdroższych obrońców świata ?
Druga kolejka Primera Division też odwołana ?