Koniecpzpn.pl: Nie bojkotujmy produktów sponsorów polskiej reprezentacji

- Chcielibyśmy powstrzymać kibiców przed bojkotem produktów sponsorów polskiej reprezentacji - mówi w rozmowie ze Sport.pl Filip Gieleciński z koniecpzpn.pl. - Nie chcemy robić sobie wrogów, tylko zbierać sojuszników - tłumaczy.

- To jest pierwszy sukces - tak skomentował oświadczenie "Śnieżki" Filip Gieleciński, rzecznik inicjatywy xxx ? koniecpzpn.pl. - Drugi, mam nadzieję, zobaczmy jutro na stadionie w Chorzowie - dodał, licząc na puste trybuny podczas spotkania eliminacyjnego ze Słowacją.

Producent farb i lakierów "Śnieżka" wystosował we wtorek oświadczenie ? , w którym prosił o nieidentyfikowanie go z PZPN i podkreślał, że jest sponsorem reprezentacji Polski, a nie polskiej federacji.

Gieleciński dodał, że liczy na solidarność pozostałych sponsorów, którzy dla dobra polskiej reprezentacji powinni przemówić tym samym głosem.

Po oświadczeniu "Śnieżki" pojawiły się opinie innych firm. Kampania Piwowarska również prosi o zwrócenie uwagi, że wspiera tylko kadrę i nie ma nic wspólnego z sytuacją, w jakiej znalazł się polski futbol. TP SA pisze jednak tylko, że bez względu na wyniki zamierza wspierać biało-czerwonych.

- Musimy wspólnie zastanowić się nad tym, co dalej - mówi Gieleciński i zapowiada, że w najbliższych dniach do wszystkich sponsorów, a także do ministerstwa sportu wysłane zostaną listy z prośbą o spotkanie i urządzenie rundy rozmów, dotyczących przyszłości polskiej piłki nożnej.

- Oświadczenie "Śnieżki" jest światełkiem w tunelu i mam nadzieję, że nasza akcja może się powieść - wyznaje Gieleciński. - Że usiądziemy wszyscy razem do stołu i będziemy wspólnie zastanwiać się nad tym, co dalej.

Gieleciński odniósł się też do bojkotu produktów sponsorów polskiej reprezentacji, do jakiego zaczęli nawoływać kibice.

- Słyszałem o tym, gdzieś pojawił się ten pomysł. My chcielibyśmy jednak kibiców przed tym powstrzymać, bo nie chcemy robić sobie wrogów, tylko zbierać sojuszników - tłumaczy Gieleciński. - Potrzebujemy kilku tygodni, żeby nawiązać kontakt ze sponsorami i wypracować wspólną strategię. Na inne działania czas przyjdzie później.

"Prawdziwy miłośnik polskiej piłki nie może zbojkotować reprezentacji"

Sponsorzy zaniepokojeni bojkotem ?

Więcej o:
Copyright © Agora SA