Liga Europy. Polski Modecom chce być sponsorem rozgrywek

Podwarszawska spółka Modecom zamierza mocno promować markę za granicą. Producent elektroniki użytkowej stawia m.in. na marketing sportowy. Budżet na promocję marki ma sięgnąć 20 mln zł. Modecom chce zaangażować się w tak prestiżowych rozgrywki jak Liga Europy - donosi ?Rzeczpospolita?

Największy polski producent elektroniki jest już sponsorem reprezentacji piłkarskiej, ekstraklasy i oficjalny partnerem Legii. Prezes firmy przyznaje, że prowadzone są też rozmowy z federacjami Ukrainy, Słowacji, Rumunii i Rosji, które miałyby prezentować logo Modecomu podczas Euro 2016.

Spółka rozważa także zaangażowanie się w inne dyscypliny, m.in. piłkę ręczną, ale chyba najbardziej intrygująca jest wizja partnerstwa z UEFA. Modecom prowadzi negocjacje, po których mógłby zostać oficjalnym partnerem lub partnerem technologicznym Ligi Europy - donosi "Rzeczpospolita" .

Kiedyś to były koszulki! Jak zmieniały się stroje Polaków?

Czy znałeś wcześniej nazwę Modecom?
Więcej o:
Copyright © Agora SA