Darczyńcy wywodzący się spośród lokalnych przedsiębiorców w zamian za okazaną klubowi pomoc honorowani będą odznakami "Sercem jestem z Odrą". Brązową otrzymają ci, którzy zaoferują wpłatę w wysokości od 1 tys. do 5 tys. złotych, srebrna obejmuje przedział kwot od 5-25 tys. zł, złota - 25-100 tys. zł, zaś platynowa - powyżej 100 tys. zł. W zamian klub umieszcza nazwę oraz logo danej firmy lub imię i nazwisko na swojej stronie internetowej w dziale Klub "Sercem jestem z Odrą" oraz ma reklamować darczyńcę we własnych materiałach prasowych oraz prasie lokalnej.
Inicjatorem akcji jest Wodzisławska Izba Gospodarcza, z którą współpracuje klub. Mogą przystąpić do niej również osoby prywatne. W poniedziałek piłkarze oraz trenerzy Odry promowali akcję w szkołach oraz hipermarketach. - Musimy bardziej otworzyć się na nasz powiat. Liczymy, że w tym trudnym okresie dla klubu, uda nam się zmobilizować lokalną społeczność - zakłada prezes Odry Ireneusz Serwotka.
Kolejne głośne nazwisko w Odrze Wodzisław ?