Śledź relację z meczu Polaków oczami wyobraźni przy relacji Z Czuba w piątek od 20:30 ?
- Warka jako sponsor polskiej reprezentacji jest zaniepokojona sytuacją, w której miliony Polaków nie zobaczą w kanale otwartym meczu polskiej reprezentacji. Będziemy o tym rozmawiać z naszym partnerem biznesowym, którym jest Sportfive - poinformował "Presserwis" Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA.
Zaniepokojony jest też inny sponsor reprezentacji - sieć sklepów spożywczych "Biedronka". Oświadczenie przysłała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Polska SA (właściciel Biedronki): "Pozostając sponsorem reprezentacji do 2014 roku, mamy nadzieję na pozytywne zakończenie negocjacji warunków transmisji ze spotkań drużyny narodowej, tak aby kibice mieli możliwość jej wspierania przed telewizorem. Jednocześnie przygotowujemy się już do najbliższego meczu w Polsce, pomiędzy Polską i Mołdawią".
W sondzie zamieszczonej na portalu Sport.pl zdecydowana większość kibiców (ponad 90%) deklaruje, że nie zamierza płacić za oglądanie meczu w systemie PPV. Kibice wyrażają swoje niezadowolenie także na portalach społecznościowych. Do bojkotu spotkania wzywa m.in. Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców.