ContiRioKick - nowa aplikacja Continental

Continental - oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii FIFA 2014 udostępnił nową aplikację - ContiRioKick. Co miesiąc użytkownicy aplikacji wygrywają cenne nagrody, a wśród nich bilety dla dwóch osób na Mistrzostwa Świata. Podawaj piłkę i zbieraj punkty.

Continental przygotował wciągającą grę dla wszystkich fanów futbolu, która zapewnia nie tylko świetną zabawę, ale również dostarcza mnóstwo interesujących informacji na temat Mistrzostw Świata.

Zadaniem użytkowników aplikacji jest stworzenie wraz z przyjaciółmi jak najdłuższej serii wirtualnych podań piłki. Aby przyłączyć się do gry, wystarczy zaprosić znajomych za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej bezpłatnie w serwisach Apple App Store i Google Playstore. Gracze mogą wydłużać serie podań zapraszając do zabawy kolejnych znajomych i przekazując im piłkę.

Dzięki funkcji "radar", podania można kierować również do graczy, których nie znamy, a którzy znajdują się akurat w pobliżu. Za każde podanie przyznawane są punkty. Im dłuższa seria podań, tym więcej punktów zyskuje każdy z graczy. Co miesiąc, dla 11 najlepszych graczy, przewidziane są nagrody - wśród nich bilety dla dwóch osób na jeden z meczów Mistrzostw Świata, wraz z przelotem i zakwaterowaniem.

Gracze mogą w każdej chwili sprawdzić, jak dobrze idzie im podawanie piłki, obserwując bieżący ranking. Warto subskrybować też newsletter z najświeższymi wiadomościami ze świata piłki nożnej. "Dla nas, jako sponsora Mistrzostw Świata, ta aplikacja to jeden z najlepszych sposobów by wyrazić nasze zaangażowanie" - powiedziała Izabela Zalewska, Marketing Manager w Continental Opony Polska.

"Skupiliśmy się nie tylko na grze, ale również na informacji. Za pomocą tej aplikacji chcemy krzewić ideę współdziałania, która dla nas jest bardzo ważna. Jako firma na co dzień działamy w duchu współuczestnictwa" - dodała Izabela Zalewska.

Copyright © Agora SA