Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Transfery w Wygraj Ligę. Jak zwiększyć budżet klubu i kiedy zmieniają się ceny piłkarzy?

Dysponując ograniczonym budżetem, nie zawsze stać nas na zakup upatrzonego piłkarza do drużyny w Wygraj Ligę. Z pomocą przychodzą sponsorzy, którzy w zamian za dobry wynik mogą zwiększyć fundusze na transfery. Jak z nich skorzystać? Jak wygląda rynek transferowy w Wygraj Ligę? Przeczytaj krótki poradnik.
Nie masz drużyny? Słabo zacząłeś? Wciąż możesz wygrywać »

Jak pozyskać sponsora w Wygraj Ligę?

W Wygraj Ligę każdy z czterech sponsorów może przekazać 1 lub 2 mln złotych do budżetu klubu. By pozyskać fundusze od sponsora, musimy jednak osiągnąć odpowiedni wynik w grze. Informacje o sponsorach możemy znaleźć nad składem swojej drużyny:



Pierwszy ze sponsorów może przekazać 1 mln, gdy drużyna zdobędzie co najmniej 20 punktów. Czasem warto poczekać, aż nasza drużyna poprawi wynik. Ten sam sponsor da nam 2 mln za zdobycie co najmniej 40 punktów.
Uwaga: od jednego sponsora można pozyskać tylko jedną z transz (1 lub 2 mln).



By skorzystać z funkcji sponsora należy posiadać piłki - wirtualną walutę w Wygraj Ligę, którą można nabyć poprzez system płatności. Każda z transz sponsorów (maksymalnie 4) to koszt 2 piłek.

Okno transferowe i zmiany cen piłkarzy

W Wygraj Ligę przed każdą kolejką możemy dokonywać transferów i zmian w składzie. Okno transferowe na daną kolejkę jest otwierane kilka godzin po rozpoczęciu poprzedniej kolejki (najczęściej w piątkowy późny wieczór) i trwa do rozpoczęcia pierwszego meczu danej kolejki.

W każdym oknie dysponujemy dwoma "darmowymi" transferami. Innymi słowy, dwa transfery nic nas nie kosztują, bo za trzeci i każdy kolejny jest pobierana prowizja w wysokości 4 punktów odejmowanych od wyniku naszej drużyny.

Raz w edycji można uniknąć tej prowizji, wykorzystując funkcję darmowych transferów.

Zmiany cen piłkarzy

Ważnym elementem rynku transferowego Wygraj Ligę są zmiany wartości piłkarzy. Uzależnione są one od popytu na danego zawodnika. Ci najczęściej kupowani stają się drożsi, ci często sprzedawani - tanieją.

Zmiana cen następuje w momencie zamknięcia danego okna transferowego na podstawie danych o ruchach transferowych z tego okna.