Aby skorzystać z płatnych funkcji gry, należy doładować swoje konto wirtualną walutą (piłkami) za pomocą usługi SMS albo dokonując przelewu. Przygotowaliśmy kilka pakietów, z których każdy wybrać może jakiś dla siebie.
Od tej edycji Wygraj Ligę pozyskanie kolejnych sponsorów (maksymalnie trzech), dzięki którym zwiększa się budżet, będzie płatne. Aby pozyskać sponsora, gracz musi jednak wcześniej przekroczyć określoną barierę punktów (trzy progi: 50, 150 i 250 punktów).
Poza walką o nagrody w klasyfikacji generalnej każdy z prezesów klubów ma szansę zmierzyć się z innymi w klasyfikacjach z dodatkowymi nagrodami, do których należą Puchar Wygraj Ligę i Liga Specjalna Sport.pl.
Każdy z graczy nieraz zmierzył się z dylematem, czy dokonać więcej niż dwóch transferów przed kolejką i stracić kilka punktów na rzecz prowizji. Od teraz jeden raz w ciągu trwania rozgrywek , będzie można uniknąć prowizji za nadmiarowe transfery. Wykupienie darmowych transferów daje nam szansę dokonania nielimitowanych zmian kadrowych w jednym z okienek.
Aby urozmaicić rozgrywkę i wprowadzić do wirtualnego piłkarskiego świata trochę rzeczywistości, wprowadziliśmy zdarzenia losowe, na które każdy z graczy będzie mógł zareagować i pozyskać skromny dodatek do budżetu albo też uniknąć wypływu gotówki z klubu.
Odejście od modelu zupełnie bezpłatnej gry to trudna i ryzykowna decyzja. Mamy nadzieję, że większość graczy ją zrozumie, tym bardziej że nie chcemy tylko brać, ale też dawać. Pula nagród nowej edycji jest czterokrotnie wyższa w porównaniu z poprzednią. Na nagrody przeznaczyliśmy aż 20 tysięcy złotych. Zobacz jak zostały rozdysponowane na poszczególne klasyfikacje ?