SPORT.PL na FACEBOOK-u - wejdź na nasz profil, zostań fanem. Komentuj, dyskutuj, radź ?
- Cieszę się, że mogę w kolejnym sezonie reprezentować markę LOTOS Dynamic na arenie międzynarodowej. Z optymizmem patrzymy na rozpoczynający się sezon i rywalizację w nowej dla nas klasyfikacji PWRC - powiedział Michał Kościuszko.
W sezonie 2011 załoga LOTOS Dynamic Rally Team będzie rywalizowała w najliczniej obsadzonej klasyfikacji. Na chwilę obecną w stawce zgłoszonych jest 16 zawodników.
- Do tej pory w wybranej przez nas klasyfikacji zgłoszonych zostało ponad dwa razy więcej zawodników niż do klasyfikacji SWRC, w której startowaliśmy w ubiegłym sezonie. Oznacza to, że zapowiada się trudna walka o punkty z szybkimi i doświadczonymi kierowcami, w tym z Patrikiem Flodinem, który w zeszłym roku zajął drugie miejsce w stawce. Mam nadzieję, że nie tylko wynik sportowy, ale także nasza jazda przysporzy kibicom wielu emocji - cieszy sięKościuszko.
Załoga LOTOS Dynamic Rally Team będzie startowała samochodem Mitsubishi Lancer Evo X w najnowszej specyfikacji, obsługiwanym przez tunera RalliArt Italy, który w sezonie 2009 oraz 2010 zwyciężył w klasyfikacji PWRC obsługując Armindo Araujo. Oprócz sukcesów w PWRC, włoski tuner wywalczył także tytuły mistrzowskie między innymi w Grecji oraz we Włoszech.
Rajd Portugalii (24-27 marca)
Rajd Argentyny (26-29 maja)
Rajd Finlandii (28-31 lipca)
Rajd Australii (8-11 września)
Rajd Hiszpanii (20-23 października)
Rajd Wielkiej Brytanii (10-13 listopada)
Starty w rajdach to szaleństwo?