Po maratonie kilku ostatnich dni Max Mosley nie kryje satysfakcji. - Formuła 1 pozostanie nienaruszona, ale będzie mniej kosztowna, w 2010 wydatki zostaną zmniejszone o mniej niż połowę w odniesieniu do 2008 - mówi szef FIA.
Nie bez jednomyślności drużyn, ponieważ teraz stanowi on część regulaminu technicznego na 2009. Ale FOTA pracuje nad standaryzacją systemu od 2010.
Nie, testy służą właśnie temu, aby wyszukać problemy i je rozwiązać.
Było błędem rozszerzenie punktów na pierwszych ośmiu i zredukowanie różnicy pomiędzy pierwszym i drugim miejscem, ale ja jestem przeciwny wprowadzeniu zbyt szybkich zmian w punktacji. To zdezorientuje ludzi.
Ja byłem przeciwny wycofaniu tankowań, ponieważ według mnie stanowią one część show. Zostaną jednak wymiany opon i będzie bardzo ekscytujące zobaczyć, kto będzie najszybszy podczas tej operacji. Wierzę jednak w technologię i w to, że pozwoli ona uniknąć sytuacji z lat osiemdziesiątych, kiedy kierowcy unikali walki w pierwszym etapie wyścigów, żeby uchronić hamulce i opony przed zniszczeniem.
50 milionów euro i 200 pracowników dla drużyny.
Articles reprinted in this issue in collaboration with La Gazzetta dello Sport/www.gazzetta.it are copyrighted 2008 by The RCS Quotidiani S.p.A. Companies, Inc. All rights reserved. Artykuły opracowane we współpracy z La Gazzetta dello Sport/www.gazzetta.it Wydawca The RCS Quotidiani S.p.A. Companies, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.