McDonald's szykuje się do Euro 2004 oraz do olimpiady

McDonald's podpisał kontrakt z Robertem Korzeniowskim. Najszybszy chodziarz na świecie weźmie udział w globalnej akcji Go Active, która jest rozgrzewką marketingową koncernu przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej oraz igrzyskami w Atenach.

Program Go Active ma promować - jak mówi Jeffrey Wahl, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w McDonald's Corp. - "zdrowy i zrównoważony tryb życia". Firmują go swoimi nazwiskami takie gwiazdy, jak tenisistki Serena i Venus Williams, lekkoatletka Jackie Joyner-Kersee oraz koszykarz Yao Ming. Do firmowych zestawów McDonald's dodawać będzie krokomierze, żeby zachęcić swoich klientów do zdrowego trybu życia. To kolejny gest amerykańskiego giganta wobec organizacji konsumenckich i mediów zarzucających mu, że jego menu prowadzi do otyłości, a nawet uzależnienia.

- Czy olimpijski mistrz ma diecie sportowej Big Maca? - dociekali dziennikarze podczas konferencji prasowej.

- Na pewno nie zjadam Big Maca przed chodem na 50 km, ale w mojej prywatnej diecie mieszczą się produkty McDonald's - odpowiedział Korzeniowski.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.