Sport.pl

Skandal w finale Pucharu Króla. Real Madryt rozważa wycofanie się z ligi!

Puchar Króla - koszykówka. Do ogromnego skandalu doszło podczas finału koszykarskiego Pucharu Króla. Bo bardzo zaciętym meczu Real Madryt uległ Barcelonie, choć na wynik wpływ miały kontrowersyjne decyzje sędziów. Rozwścieczeni "Królewscy" rozważają nawet wycofanie się z rozgrywek hiszpańskiej ligi.

Real Madryt - Barcelona. Zacięte El Clasico i gonitwa Barcelony

Niedzielny Finał Pucharu Króla między Realem Madryt a Barceloną był niezwykle intensywny. Dość powiedzieć, że w czwartej kwarcie Katalończycy przegrywali już piętnastoma punktami, jednak zdołali dogonić „Królewskich”. Po ostatniej kwarcie tablica wyników wskazywała wynik 77-77. W dogrywce El Clasico doszło do ogromnego skandalu, w którym swój udział mieli arbitrzy.

Sędziowski skandal na sekundy przed końcem. Real poszkodowany? 

Pierwsza kontrowersja miała miejsce podczas akcji Barcelony. Przy stanie 92:90 dla „Dumy Katalonii” Chris Singleton mógł pogrążyć Real. Jak pokazują powtórki, w sytuacji „sam na sam” z koszem zawodnik był faulowany przez Anthony’ego Randolpha. Sędziowie nie zauważyli nieprzepisowego zagrania, puścili grę, a Real wyprowadził akcję 2+1 i prowadził już 93:92.

To co stało się po chwili doprowadziło koszykarzy „Królewskich” do wściekłości. Piłka rzucona przez zawodnika Barcelony – Ante Tomića – nie wpadła do kosza i zebrał ją Randolph. Jednak po kilku sekundach arbitrzy zatrzymali grę i postanowili przeanalizować całą akcję. Według ich interpretacji zawodnik Realu wykonał goaltending (wybicie opadającej piłki znajdującej się bezpośrednio nad obręczą). W wyniku takiej decyzji, na 1,2 sekundy przed końcem, dwa punkty przyznano Barcelonie. Rzut rozpaczy Sergio Lulli nie zmienił już ostatecznego rezultatu. Barca wygrała 94:93.

„Królewscy” rozważają wycofanie się z hiszpańskich rozgrywek

„Co za pierd... kradzież” – wykrzyczał po meczu Felipe Reyes. Juan Carlos Sánchez-Lázaro na pomeczowej konferencji stwierdził, że Real został skrzywdzony w finale już drugi raz z rzędu. Rok temu „Królewscy” również ulegli Barcelonie w ostatnim meczu turnieju. Według dziennika „As” władze madryckiego klubu rozważają wycofanie się ze wszystkich rozgrywek organizowanych przez ACB (hiszpański związek koszykówki). Ma o tym zadecydować głosowanie zrzeszonych w klubie kibiców – socios. W przeszłości pojawiały się doniesienia, że Real chciałby stworzyć własne rozgrywki lub nawet dołączyć do NBA.

Więcej o:
Komentarze (18)
Skandal w finale Pucharu Króla. Real Madryt rozważa wycofanie się z ligi!
Zaloguj się
  • kulalala

    Oceniono 36 razy 32

    Rozumiem, że nie odgwizdanie faulu na Chrisie Singletonie , gdzie prawie zawodnik Realu urwałby mu głowę - to nie była pier.... kradzieź obłudnicy???

  • 1jmb1

    Oceniono 27 razy 23

    Aha, czyli jak gwiżdżą dla Realu to ok, ale jak przeciw nim to już skandal i kradzież. Real w koszu taki jak w piłce...

  • kulalala

    Oceniono 22 razy 20

    Na filmiku doskonale widać 9 sekund do końca Singleton sam na sam z koszem, a Randolph wali go łapą z całej siły w głowę - sędziowie.....nie gwiżdżą i to jest kur...skandal, bo już 9 sekund przed końcem powinno być po meczu ....., a te kur...płaczki z Realu dostali jeszcze nadzieje od sędziego i marudzą.

  • menel83

    Oceniono 15 razy 13

    Ewidentny faul przy rzucie zawodnika Barcelony - powinni dostac osobistę

  • zegrz

    Oceniono 11 razy 11

    Czyli Realowi dołożyli 3 pkt z czapy a Barcelonie 2... i to Real protestuje?!?!?!

  • pangrabarz

    Oceniono 11 razy 9

    Jeżeli sędziowie popełnili błąd, to nie odgwizdując ewidentnego faulu na Singletonie.

  • plkibic

    Oceniono 10 razy 8

    No tak bo Real to takie panienki ze jak im caly swiat pomaga i prowadzi z raczke to wszystko jest ok i nikt slowa nie ma prawa powiedziec bo sedzia ma prawo sie mylic, ale raz ktos zagwizdze inaczej niz zaplacone to od razu okres i foch wahahahaha

  • p.bera

    Oceniono 11 razy 7

    dolaczyc do NBA..... jzu to widze, latanie co mecz miedzy kontynentami i druzyny NBA latajace do madrytu...

  • crvx

    Oceniono 3 razy 3

    faul na Singletonie oczywisty, a poza tym po odbiciu piłki od tablicy nie można jej blokować więc tu też sędziowie mieli rację (choć na 100% po tym rzucie nie byłoby kosza).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX