Facebook promuje chatboty, bot Sport.pl urósł trzykrotnie w ciągu kilku dni

Na corocznej konferencji F8 (18-19 kwietnia) Facebook ogłosił, że będzie wspierał promocję chatbotów. Od tej pory chatbot Sport.pl urósł ponad trzykrotnie - obecnie korzysta z niego 6 tysięcy użytkowników.

Bot Sport.pl powstał w marcu i promowany był w kanałach social mediowych serwisu (Facebook, Snapchat, Instagram, Youtube). W ciągu kilku ostatnich dni Facebook zintensyfikował wewnętrzne działania promocyjne - w niektórych mobilnych wersjach aplikacji Messenger użytkownicy widzą już polecane boty - co przełożyło się na 4 tysiące nowych użytkowników bota Sport.pl.

BotBot Sport.pl

W sumie bot Sport.pl ma 6 tysięcy użytkowników, a najwięcej, bo blisko 90% zapisanych, korzysta z funkcji powiadomień z breaking newsami.

Jak wejść do bota i co on właściwie umie?

Wystarczy napisać do nas na Messengerze (konto: Sport.pl) albo po prostu kliknąć TUTAJ.

Komunikując się ze SportBotem na Messengerze, możecie liczyć na wysyłkę najważniejszych informacji dnia, meldunków o ulubionej drużynie lub błyskawicznych breaking newsów.

Bota ciągle unowocześniamy i optymalizujemy - zaglądajcie do niego!

Przykład korzystania z bota - poproś go o newsy:

BotBot Sport.pl

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.