Studiuj zarządzanie i marketing w sporcie. Warszawski SGH daje Ci taką możliwość!

Warszawski SGH prowadzi nabór na dwa kierunku studiów podyplomowych dla ludzi, którzy chcą pracować w sporcie: "Zarządzanie w sporcie", oraz "Marketing w sporcie"

Warszawski SGH wychodzi z ofertą dla wszystkich tych, którzy wiążą swoją przyszłość ze sportem, chcą rozpocząć pracę w tym sektorze, bądź chcą poszerzać swoją wiedzę, w związku z wykonywaną pracą. Szkoła Główna Handlowa oferuje dwa kierunki studiów podyplomowych związanych ze sportem, są to: "Zarządzanie w sporcie" oraz "Marketing w sporcie" 

"Zarządzanie w sporcie" jest skierowane przede wszystkim do osób, które:

  • zarządzają organizacjami sportu profesjonalnego i amatorskiego,
  • zarządzają obiektami sportowymi,
  • dla pracowników samorządów terytorialnych, którzy zajmują się sportem lokalnym,
  • dla sportowców kończących karierę zawodniczą i dalej wiążą swoją przyszłość ze sportem
  • dla absolwentów studiów ekonomicznych, akademii wychowania fizycznego i innych, którzy są zainteresowani zarządzaniem w sporcie, a także dla absolwentów Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę z zarządzania w sporcie.

W trakcie 180 godzin uczestnicy studiów poznają podstawy:

  • zarządzania w sporcie, w tym imprezami i obiektami sportowymi oraz odnośnie bezpieczeństwa imprez sportowych. 
  • kwestii prawne uwarunkowań funkcjonowania organizacji sportowych
  • zastosowania nowych technologii w organizacji
  • społecznej odpowiedzialności biznesu w sporcie

Kierunek "Marketingu sportu" skierowany jest przede wszystkim do:

  • pracowników organizacji sportowych
  • klubów i związków sportowych
  • przedsiębiorstw prowadzących marketing przez sport

Uczestnicy tych studiów poznają podstawy ekonomii sportu, marketingu w sporcie w usługach, sponsoringu, public relation w sporcie.

Koszt jednego kierunku studiów 6500zł (istnieje możliwość rozbicia płatności na raty). Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w weekendy od 9 rano, więc nie powinny kolidować z pracą codzienną. Rozpoczynają się one na przełomie października i listopada.

Więcej o "Zarządzaniu w sporcie" dowiedziecie się TUTAJ, natomiast o "Marketingu sportu" przeczytacie TUTAJ.

Więcej o:
Copyright © Agora SA