W kategorii futbol w roku 2012 adidas spodziewa się rekordowych zysków, przekraczających poziom 1.6 bln . To więcej niż rekordowe do tej pory 1,5 bln podczas mistrzostw świata w 2010. W 2008 roku podczas ostatniego turnieju UEFA EURO, łączna sprzedaż w kategorii futbol wyniosła 1.3 bln. . Jednym z fundamentów tego sukcesu jest ogromne zainteresowanie piłkami Tango 12. Łączna sprzedaż tego produktu przekroczy liczbę 7 mln sztuk, co jest rekordowym wynikiem, jeśli chodzi o sprzedaż oficjalnej piłki UEFA EURO. Powodzenie wśród klientów jest najlepszym potwierdzeniem doskonałych opinii, jakie Tango 12 zebrała od ekspertów i zawodników.
"UEFA EURO 2012? jeszcze raz potwierdziło, że działania adidas związane z najpopularniejszą na świecie dyscypliną sportu zyskały aprobatę ze strony zawodników, konsumentów i fanów. Wykorzystamy ten trend aby wzmocnić naszą pozycję globalnego lidera w kategorii futbol" stwierdza Markus Baumann, Senior Vice President adidas Global Football.
Dowody na dominację marki adidas w kategorii futbol były widoczne już na początku roku. W pierwszym kwartale 2012 roku sprzedaż w kategorii futbol wzrosła o 23%. Także adidas Poland odniósł duży sukces na początku roku UEFA EURO, notując wzrost sprzedaży aż o 50% w tym samym okresie czasu. Dzięki UEFA EURO 2012? adidas zrobił także ogromny krok w kierunku głównego celu, jakim jest osiągnięcie pozycji lidera rynku sportowego w Polsce do 2015 roku. W 2012 roku adidas wypełnił jedno z ważniejszych założeń i został liderem rynku futbolowego w Polsce. Warto dodać, że już teraz adidas Group (adidas, Reebok i inne marki) to niekwestionowany lider polskiego rynku sportowego.