Continental Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2012

Continental, wiodący gracz na europejskim rynku opon samochodowych ogłosił, że będzie Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Umowa z UEFA zakłada również sponsorowanie mistrzostw EURO 2016TM™ we Francji. Continental, który w tym roku obchodzi 140- lecie istnienia i 100- lecie obecności w Polsce, poprzez zaangażowanie w Mistrzostwa rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, zamierza wzmocnić swoją pozycję na tych dwóch kluczowych rynkach.

W ciągu ostatnich piętnastu lat Continental odgrywał znaczącą rolę w organizacji najważniejszych imprez piłkarskich w Europie i na świecie, dzięki czemu skutecznie wyróżnił się spośród swoich konkurentów w branży oponiarskiej.

- Po niezwykle satysfakcjonujących doświadczeniach z UEFA EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii, zamierzamy ugruntować naszą wiodącą pozycję w Europie poprzez kolejne dwie umowy sponsoringowe zawarte na wyłączność. Nasze cele pozostają bez zmian: chcemy zwiększyć świadomość marki w wymiarze międzynarodowym, podkreślić wyjątkowość Continental pod względem troski o bezpieczeństwo oraz zapewnić wzrost sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej. Atrybuty naszej marki, takie jak pasja, precyzja oraz duch pracy zespołowej, znajdujące również odzwierciedlenie w najważniejszych światowych rozgrywkach piłkarskich, wspaniale współgrają z naszą marką premium oraz całą firmą Continental - wyjaśnia Nikolai Setzer, Członek Zarządu odpowiedzialny za Dział Opon w koncernie Continental AG.

- Cieszymy się mogąc na nowo powitać Continental w gronie sponsorów UEFA EURO. Continental przez wiele lat aktywnie wspierał rozgrywki piłkarskie. Obecność globalnej, doskonale rozpoznawalnej i wzbudzającej zaufanie firmy, takiej jak Continental, pośród sponsorów UEFA EURO 2012? i 2016? to ogromna korzyść dla naszej piłkarskiej rodziny. To dla nas zaszczyt móc powitać spółkę Continental w naszej drużynie - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA. - Z niecierpliwością czekamy na możliwość bliskiej współpracy z firmą Continental i realizację naszej wspólnej misji. Razem sprawimy, że zarówno EURO 2012?, jak i EURO 2016? będą niezapomnianymi, ekscytującymi wydarzeniami - dodaje Guy-Laurent Epstein.

W ramach zawartego porozumienia Continental będzie mógł wykorzystać bilety na mecze w ramach akcji promocyjnych skierowanych do swoich klientów. Jednocześnie marka będzie obecna podczas wszystkich spotkań rozgrywanych w ramach Mistrzostw dzięki emisji spotów reklamowych na banerach. Ponadto na specjalnej stronie internetowej ContiSoccerWorld.com , fani piłki nożnej znajdą najnowsze informacje i doniesienia o gwiazdach, drużynach, trenerach oraz państwach będących gospodarzami rozgrywek.

Wszystko o produktach Continental - na oficjalnej stronie >>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.