Sport.pl

Euro 2012. Sposób Niemców na sukces? Koniec z reklamami

Piłkarska reprezentacja Niemiec, która podczas Euro 2012 zamieszka w Gdańsku, już ponad cztery miesiące przed mistrzostwami wywiązała się z zobowiązań wobec sponsorów. Wszystko po to, by jak najlepiej przygotować się to turnieju.
- Żeby odpowiednio przygotować się do tak poważnego turnieju, jakim są finały mistrzostw Europy, musimy od początku zgrupowania myśleć tylko o piłce, a nie o tym, co musimy zrobić dla naszych sponsorów. Dlatego jestem bardzo wdzięczny klubom Bundesligi i naszym biznesowym partnerom, że mogliśmy wszystkie działania zrealizować w dwa dni - powiedział selekcjoner reprezentacji Niemiec Joachim Loew.

"Przegląd Sportowy" opisuje, że piłkarze, szkoleniowiec oraz menedżer reprezentacji przez dwa dni nakręcili dwa filmy i uczestniczyli w sesjach fotograficznych dla sponsorów drużyny narodowej.

- Piłkarze wykazali się pełnym profesjonalizmem, dla wielu z naszych młodych kadrowiczów był to debiut przed kamerą w roli aktora - mówił dyrektor reprezentacji Oliver Bierhoff.

- Bardzo ważne jest dla nas również to, żeby nasi sponsorzy nie zapraszali do współpracy pojedynczych piłkarzy. Wiadomo, że mamy większe i mniejsze gwiazdy, ale kadra to jeden zespół. Dlatego chcemy, żebyśmy również w reklamach prezentowali się jako drużyna - podkreśla Loew.

Dzięki szybkiej akcji reklamowej piłkarska reprezentacja Niemiec ma z tym spokój do końca mistrzostw. Niemcy zadeklarowali jednak, że podczas pobytu w Gdańsku (zatrzymają się w Dworze Oliwskim) chętnie wezmą udział w akcjach promujących Euro 2012 w Gdańsku, a także samo miasto.

Więcej na ten temat znajdziesz na stronach Przeglądu Sportowego



Więcej o: