Angaż Roberta Kubicy w Williamsie wiązał się ze sporym zastrzykiem gotówki dla brytyjskiego teamu. Ekipa z Grove miała otrzymać od polskiego koncernu około 10 milionów euro. 19 września polski kierowca wraz z prezesem Orlenu Danielem Obajtkiem ogłosili, że współpraca z Williamsem zakończy się wraz z ostatnim wyścigiem sezonu 2019.
Williams znowu zrujnował wyścig Kubicy. O dwóch wielkich kontrowersjach podczas GP Meksyku dyskutowali w programie F1 Sport dziennikarze Sport.pl: Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak
Williams nie zamierzał długo czekać i już znalazł nowego sponsora. Będzie nim japońska firma PONOS, specjalizująca się w produkcji produkcji gier wideo na urządzenia mobilne. Logo firmy z siedzibą Kioto znajdzie się na bolidzie FW42 podczas zbliżającego się GP USA. Natomiast w kolejnym sezonie logo będzie już stale obecne na bolidzie FW43.
"Jesteśmy niezwykle szczęśliwi z powodu nawiązania współpracy z PONOS, firmą, która zapewnia swoim odbiorcom rozrywkę poprzez gry wideo. Cieszy nas możliwość kooperacji z japońskim biznesem. Chcemy, by nasz partner rozwijał swoją markę poprzez globalny sport, jakim bez wątpienia jest Formuła 1" - stwierdziła Claire Williams, szefowa brytyjskiego zespołu (za williamsf1.com).
"Od dzieciństwa jestem fanem sportów motorowych i na własne oczy widziałem triumfy kierowców Williamsa, zespołu z wielką historią. To właśnie dlatego zdecydowałem się na zawiązanie współpracy" - dodał Yorikatsu Tsujiko, dyrektor generalny PONOS.