Serwisy Lokalne
- Wrocław.sport.pl
- Warszawa.sport.pl
- Poznań.sport.pl
- Śląsk.sport.pl
- Łódź.sport.pl
- Kraków.sport.pl
- Trójmiasto.sport.pl
REKREACJA
skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
Serwisy Lokalne
REKREACJA
skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
- Zawsze są rzeczy do sprawdzenia i wypróbowania ale projekt przyszłorocznego samochodu jest już zaawansowany. Podwaliny są już ustalone - odpowiedział Robson zapytany przez portal f1wm.pl o ewentualną konieczność zidentyfikowania największych słabości FW42. - Będzie to w wielu obszarach ewolucja obecnego modelu, gdyż chcemy wykorzystać fakt, że regulacje się nie zmieniają. Częścią naszej pracy na resztę sezonu będzie upewnienie się, że rozeznaliśmy wszystko i pomoże to w przyszłym sezonie - dodał główny inżynier Williamsa.
Brytyjczyk zaznacza, że samochód nie posiada obszarów, które wymagają całkowitej zmiany. Dodatkowo jego zespół uważa, że korelacja danych z toru z tymi z fabryki jest dobra, co mają potwierdzić najbliższe wyścigi i nadchodzące poprawki.
- Nie wydaje mi się, by w obecnym samochodzie było coś fundamentalnie złego - powiedział Robson. - Po prostu nasze tempo rozwoju nie jest wystarczające. Objęliśmy w tym roku inne podejście, gdyż uważaliśmy, że zeszłoroczna konstrukcja doszła do limitu rozwojowego. Tak więc musieliśmy wykonać krok w tył, ale po prostu zbyt długo zajął nam powrót do miejsca, w którym byliśmy wcześniej - podkreślił Brytyjczyk.
- Nasza korelacja z danymi z fabryki jest dobra, przynajmniej tak sądzimy, ale najbliższe wyścigi to zweryfikują, gdyż przygotowujemy poprawki. Na Silverstone będzie ich kilka, ale większy pakiet szykujemy na kolejne wyścigi. Mamy nadzieję, że uda się je wprowadzić jak najszybciej - zakończył. Więcej o F1 przeczytasz na f1wm.pl.
lp. | zawodnik | punkty |
---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 413 |
2 | Valtteri Bottas | 326 |
3 | Max Verstappen | 278 |
4 | Charles Leclerc | 264 |
5 | Sebastian Vettel | 240 |
6 | Carlos Sainz | 96 |
7 | Pierre Gasly | 95 |
8 | Alexander Albon | 92 |
9 | Daniel Ricciardo | 54 |
10 | Sergio Perez | 52 |
11 | Lando Norris | 49 |
12 | Kimi Raikkonen | 43 |
13 | Daniił Kwiat | 37 |
14 | Nico Hulkenberg | 37 |
15 | Lance Stroll | 21 |
16 | Kevin Magnussen | 20 |
17 | Antonio Giovinazzi | 14 |
18 | Romain Grosjean | 8 |
19 | Robert Kubica | 1 |
20 | George Russell | 0 |
lp. | team | punkty |
---|---|---|
1 | Mercedes | 739 |
2 | Ferrari | 504 |
3 | Red Bull Racing Honda | 417 |
4 | McLaren Renault | 145 |
5 | Renault | 91 |
6 | Scuderia Toro Rosso Honda | 85 |
7 | Racing Point BWT Mercedes | 73 |
8 | Alfa Romeo Racing Ferrari | 57 |
9 | Haas Ferrari | 28 |
10 | Williams Mercedes | 1 |
Wnioskuję o zupełną zmianę reguł! Kierowcy nie powinni być przypisani do zespołów.
Mamy 10 zespołów, 20 kierowców, ok 20 wyścigów
Przed wyścigiem losowanie ktory kierowca startuje w którym bolidzie. Każdy powinien przejechać po 2 razy bolidem kazdego producenta. Byłoby sprawiedliwie, i każdy miałby okazję sprawdzić się w takim samym zestawie bolidów. Również każdy bolid byłby kierowany przez dokładnie taki sam zestaw kierowców.
Nie byłoby sytuacji że wygrywa kierowca, ktory wcale nie jest najlepszy ale ma to szczęscie żę startuje w najlepszym bolidzie. Oraz że wygrywa zespół, który wcale nie ma najlepszego auta, ale ma szczęscie że zatrudnił najlepszych kierowców
Mielibyśmy ostateczny dowód na to czy to Kubica jest taki słaby czy Williams nie umie zaprojektować szybkiego auta
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
mazzini890
Oceniono 4 razy 4
Bzdura, jakby go nie miał byliby technicznie w czołówce stawki. Może jest tak,że nie ma on wad konstrukcyjnych na papierze lub w pamięci komputera z CADEM.Ale w praktyce maja problemy z przekuciem projektu w czyn.A raczej w maszynę.