Serwisy Lokalne
- Wrocław.sport.pl
- Warszawa.sport.pl
- Poznań.sport.pl
- Śląsk.sport.pl
- Łódź.sport.pl
- Kraków.sport.pl
- Trójmiasto.sport.pl
REKREACJA
skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
Serwisy Lokalne
REKREACJA
skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
Zaczęło się od testów w Barcelonie, gdzie Williams spóźnił się z budową samochodu i ciągnie się do teraz. FW42 odstaje tempem i właściwościami jezdnymi od konstrukcji przygotowanych na ten sezon przez pozostałe zespoły. Co więcej, z nieustalonych dotąd przyczyn, pomiędzy oboma bolidami stajni z Grove występują zauważalne różnice w charakterystyce aerodynamicznej. - Abyśmy mieli szansę utrzymać pewien poziom, a nawet go podnieść, zmieniliśmy coś w strukturze wewnętrznej i okazało się to błędem. Pewne zmiany były moją inicjatywą. To moja wina - powiedziała Claire Williams w rozmowie z francuskim "Auto Hebdo", cytowaną przez serwis grandpx.news.
Szefowa Williamsa nie chciała wypowiadać się na temat Paddy'ego Lowe'a, który odszedł z zespołu. To znaczy: oficjalnie udał się na urlop. Nie jest jednak żadną tajemnicą, że to on swoim nazwiskiem ręczył za projekty FW41 i FW42 - dwóch ostatnich bolidów, które nie pozwalają nawet na walkę w środku stawki. - Nie chcę odpowiadać na pytanie dotyczącego Paddy'ego. Trudno mi mówić o nim i jego roli w tym, co się u nas stało - ucięła Williams.
Problemy Williamsa oraz odejście Lowe'a sprawiło, że do pracy wrócił 72-letni Patrick Head, który został konsultantem technicznym. - Ufam bezgranicznie inżynierom w naszej firmie bezgranicznie. I wierzę, że razem zmierzamy we właściwym kierunku. Patrick Head jest dla nas dużym wsparciem. Ma ogromne doświadczenie, charakter, ludzie go słuchają. Jego rady są dla nas bardzo cenne - powiedziała Williams.
I dodała: - Nie chowamy głowy w piasek. Wiemy, gdzie jesteśmy i czego potrzebujemy, by wygrywać. Tyle że to długi proces. Ścigamy się od 42 lat, to nasza pasja. I choć teraz jesteśmy na końcu stawki, to jestem przekonana, że powrót na należne nam miejsce, jest kwestią czasu. Nie rozmawiałabym z wami, gdybym nie była tego pewna - podkreśliła Brytyjka.
lp. | zawodnik | punkty |
---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 413 |
2 | Valtteri Bottas | 326 |
3 | Max Verstappen | 278 |
4 | Charles Leclerc | 264 |
5 | Sebastian Vettel | 240 |
6 | Carlos Sainz | 96 |
7 | Pierre Gasly | 95 |
8 | Alexander Albon | 92 |
9 | Daniel Ricciardo | 54 |
10 | Sergio Perez | 52 |
11 | Lando Norris | 49 |
12 | Kimi Raikkonen | 43 |
13 | Daniił Kwiat | 37 |
14 | Nico Hulkenberg | 37 |
15 | Lance Stroll | 21 |
16 | Kevin Magnussen | 20 |
17 | Antonio Giovinazzi | 14 |
18 | Romain Grosjean | 8 |
19 | Robert Kubica | 1 |
20 | George Russell | 0 |
lp. | team | punkty |
---|---|---|
1 | Mercedes | 739 |
2 | Ferrari | 504 |
3 | Red Bull Racing Honda | 417 |
4 | McLaren Renault | 145 |
5 | Renault | 91 |
6 | Scuderia Toro Rosso Honda | 85 |
7 | Racing Point BWT Mercedes | 73 |
8 | Alfa Romeo Racing Ferrari | 57 |
9 | Haas Ferrari | 28 |
10 | Williams Mercedes | 1 |
@ mer-llink
@mer-llink
" Żurnaliści F 1" się egzaltują bo mają idiotów pokroju " japy putina," za czytelników .
To niedorobieni zbieracze resoraków próbujący się dowartościować " sukcesami"
nieudacznika kubicy.
Wystarczy poczytać ich komentarze. Tych durni nic nie przekona.
Dalej będą bełkotać jaki to kubica " miszcz".
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
nanorobot
Oceniono 12 razy 6
" Ufam bezgranicznie inżynierom w naszej firmie bezgranicznie"
Ta kobieta nie ma zielonegpo pojęcia co robi. Inżynierom nie należy "bezgranicznie ufać", tylko podac im precyzyjne wymagania co mają zrobić. Nie ma nic gorszego niż podać inżynierowi wymagania typu "zróbcie chłopaki, tak aby było dobrze".
No ale tak to jest, kiedy władzę oddaje się w ręce córusi po politologii, a córusia najmuje pseudoinżyniera, który w życiu niczego sam nie zaprojektował ...