Zdecydowanie największą kwotę od swoich sponsorów otrzymuje Ferrari. Według zestawienia hiszpańskiego portalu, włoski zespół otrzymuje aż 250 milionów euro rocznie. Największą sumę przekazuje Phillip Morris, który za 130 milionów miał wykupić cała przestrzeń reklamową na bolidzie, a potem odsprzedać ją innym firmom.
Drugie miejsce w tym zestawieniu zajmuje Mercedes. Mistrzowie świata F1 główną część ze swoich 106,6 milionów euro otrzymuje od Petronas - koncernu naftowego z Malezji, który jest sponsorem tytularnym niemieckiej ekipy.
Williams, barwy którego reprezentuje Robert Kubica, zajmuje w tym zestawieniu 9. miejsce z kwotą 51,6 miliona euro. Sponsor tytularny - ROKiT, ma przekazywać kwotę 20 milionów euro za sezon. 15 milionów ma przekazywać Rexona, a następny pod tym względem jest Orlen z kwotą 10 milionów euro za rok. Mniejszy wpływ sponsorów na budżet ma tylko Haas, który otrzymuje ok. 43 milionów euro.