- Wybraliśmy Tata Communications ze względu na to, że bardzo dobrze rozumieją ekosystem Formuły 1. Mają wszystko, czego potrzebuje nasz zespół. Wiemy, że możemy im zaufać - powiedziała Claire Williams. Tata Communications to hinduska firma, która w Formule 1 działa od 2012 roku. Ekipa z Grove już podczas testów w Barcelonie umieszczała logo firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym i IT. Można było je zobaczyć na motorhomie Williamsa i na ściankach do wywiadów.
- Wykorzystanie możliwości cyfrowych Tata Communications oznacza, że nawet jeśli inżynierowie Williamsa będą oddaleni od siebie o tysiące kilometrów, to będą mogli się dzielić ważnymi danymi i spostrzeżeniami. Będą współpracować przy strategii wyścigu tak, jakby byli na miejscu - poinformował Williams.
Hinduska firma ma pomóc Williamsowi w przesyle danych z zawodów do fabryki w Grove. Tam inżynierowie brytyjskiego teamu będą analizowali informacje zbierane podczas wyścigów. W ten sposób ma być ulepszany bolid Williamsa.